Yanıma aldığım saten mini elbiseyi geçirmiştim üstüme, hava biraz serin olduğu için de kürkü de omuzlarıma atmayı tercih etmiştim.
Buradaki bar koredekine kıyasla daha küçüktü,yani saray yavrusu falan denebilirdi. Burası küçük olsa bile içerisi tıklım tıklım doluydu, Çinliler böyle ortamları seviyor olmalılardı.
-oh efendim hoşgeldiniz.
Biz ilerlerken çinli bir adam önümüze çıkmıştı.
-hoşbulduk FuLai, bizi nereye alıcaksın?(Tao)
-sizin için her yeri gören bir masa ayırttım,buyrun.
Adamın eliyle gösterdiği masa bu kalabalık içinde en merkezde ve boş olan tek masaydı. Kendimi havalı hissetmiştim doğrusu.
Onlar ilerlerken bende ilerlemiştim ve chanyeol ve xiu min'in arasında yerimi bulmuştum.-3 saate bar boşalır efendim o zaman kızları getiririz.
Kris başıyla onayladığında adam tekrar saygıyla eğildi ve yavaşça uzaklaştı.
Ortam güzeldi aslında, herkes egleniyor gibi gözüküyordu.
Elinde tepsi taşıyan güzel görünümlü kız bize de içkilerimizi verdiğinde herkes gibi etrafımı izlemeye başlamıştım.-gelmişsiniz.
Korece konuşan birini duyduğumda hızla kafamı sesin geldiği yere çevirdim.
Oh Yeo rim buradaydı, o da beni gördüğünde gözleri fal taşı gibi açılmıştı. Uzun zamandır ortalarda yoktu, burdamıymış merseki.-kızlar nasıl?(chanyeol)
-ah uzun zamandır onları eğitmeye çalışıyorum biliyorsunuz ama neyse ki hepsi çok istekli. Lay tadını çıkarabilirsin bu gecenin.
Lay'in gülme sesini duymuştum, gerçekten sevinmiş olmalıydı. Yeo rim demek ki burda kızları eğitiyordu cidden garip bir mesleği vardı.
-Alice, sana burayı gezdiriyim.
Ah, olabilirdi. Burda tüm gece sıkılabilirdim biraz dolansam güzel olurdu.
Oturduğum yerde ayaklandım ve yanımda oturan xiu min'i geçip masadan çıktım ve Yeo rim'i takip ettim.
-burda ne arıyorsun?
Bizi barmene doğru götürürken, söylendi.
- bilmem, bir anda kendimi burda buldum.
Xiu min'in çağırdığını söylersem, Lay gibi bana öğütler yağdırmasını istemiyordum. Xiu min'in başka kızlarla da ilgilenebiliceğini ona alışmamam gerektiğini zırvalayıp durucaklardı, zaten öyle birşey de yoktu.
Ses çıkartmamayı tercih etmişti, benim için de bu en iyisiydi.
Bar gezme etkinliğimiz bittiğinde masaya geri adımladık. Bir saatten fazla süredir ortalarda yoktum herhalde insanlar azalmaya başlamışlardı.
Masaya geri geldiğimde en dışa xiu min'in yanına geri yerleştim.
-Alice?
Chanyeol bana seslendiğinde herkes benim gibi ona dönmüştü.
-efendim?
Masaya doğru biraz eğilip, iyice bana odaklandı.
-bu gece o kızlardan birini almak istemiyorum. Hem sende boş olucaksın, bu gece benimle yatsana.
Hiç pes etmicek, yok amacına ulaşana kadar bırakmicak peşimi. Hayır yani taktı bana.
Bende biraz masaya doğru eğilip ona baktım. Bizi izlediklerini hissediyordum.-boş kalmayı tercih ederim canım.
Onun gibi yılışık bir tavır tercih etmem hepimizin gülmesine neden olmuştu, gerçekten komik gözüktüğüne emindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALİCE~EXO
FanfictionNormal bir günde siyah giyimli adamlar tarafından bara kaçırılan Alice ne yaparsa yapsın bu ortama alışamıyordu. Burda para kazanması gerekirdi ama o bunu yapmamaya niyetliydi.