Şu kızın dibinde durmak zorunda mı? Bu kızı buraya neden getirdik ki, ben birşey öğrenmedim Lay. Xiu min dün gece benimle kaldı ne de olsa.
-dün gece xiu min'i tutsak eden sen miydin?(baekhyun)
Masada yanıma yerleşen kişilere baktım,gözüm önünde kucak kucağa oturan şu ikiliden gözlerimi çekmem iyi olmuştu.
-neden?
-Yerin'i öylece bırakıp ortadan kayboldu çünkü.(chanyeol)
Öylece ortada bırakılan bendim asıl,benimle hiç ilgilenmemişti bile.
-bilmiyorum.
-kaçıran kimse bu gece şansı yok ikisi kesin bu gece yatıcak.(kai)
Düşünmicem, şimdiden canımı sıkamam. Kullanılmış gibi hissetmek istemiyorum,onu zorla yanımda tutmadım ki git dediğimde gitseydi.
-bu gece sende benimle yatsana.
Yanıma kayıp elini omzuma atan Kai'a baktım. Geçen gün bulunduğum girişim geldi aklıma,bir daha o kafasızlığı yapıp ölüm fermanımı imzalayamam.
-uzak dur.
Dirseğimle onu biraz itekledim. Bırakmaya niyeti yoktu galiba.
-bir işe yaradığı da yok onu gönderelim.(chen)
Ağzından bal damlıyor Chen lütfen gönderin beni.
-hayır benimle yatmadan buradan hayatta gidemez.(sehun)
O zaman şimdi o odaya girip bunu yapmaya hazırım,katlanamicam artık. Karşımda gülüşüp duruyolar, gerekirse Sehun'la yatarım yeterki şu sahneyi görmiyim.
__
Bir süre onlarla oturup odama çıktım,burası en azından huzurluydu.
Burada bir saniye bir şey düşünmeye gelmiyor, daha huzurluyum demeye kalmadan kapı bir anda açıldı.-Alice?
Xiu min'e baktım,kızı nasıl kucağından indirdi bu ya? Gözlerimi kısa bir süre üstündeki gezdirip geri gözlerini buldum.
-havuza gidiyoruz gelicek misin?
Havuz mu? Ahhh çok özledim,yüzmeyi özledim. Buna cidden hayır diyemem,hem bir daha bu fırsatı nerde bulurum ki.
-gelicem.
-hadi.
Telefonumu elime alıp hızla kapıya ilerledim o da ilerlemeye başlamıştı. Arkasından adımlarını takip ediyordum. Doğru ya benim bikinim yoktu,bu halde mi giricektim? Hem nerede bu havuz?
-bikinim yok.
Arkasını dönmeden cevapladı.
-yeo rim alıcak.
Açıkçası beni çağırmak gibi bir planlarının olmasına şaşırmıştım. Güzel bir hareketti bu, benimde bazen farklılığa ihtiyacım olmuyor değildi.
Bardan çıktığımızda 3 tane büyük araba karşıladı bizi,daha önce görmüştüm bunları anca böyle sığıyolar galiba.
-kimin evine gidiyoruz?(yeo rim)
Xiu min arkadaşlarının yanına adımladığında bende yeo rim'e ve geçen gün adını şans eseri öğrendiğim,bunca zaman sehun'un ki diye tabir ettiğim Dabin'e yaklaştım.
-benim evime gidelim,havuzu en büyük olan benim.(Tao)
Hepsinin ayrı ayrı evleri vardı bir de. Tabii burda gezen paralarla daha neler vardır neler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALİCE~EXO
FanfictionNormal bir günde siyah giyimli adamlar tarafından bara kaçırılan Alice ne yaparsa yapsın bu ortama alışamıyordu. Burda para kazanması gerekirdi ama o bunu yapmamaya niyetliydi.