Tüm gece kolumun üstüne yattığım için acıdan uyanıp uyanıp durmuştum. Kolum iyice morarmıştı,kabuk bağlardı yakında ama acısı çok kötüydü.
Üstüme bir elbise geçirip aşağı seo hyun'un yanına indim, uyanmıştı.-nasılsın?
-iyiyim,sen?
-bende iyiyim. Bugün gidiyorsun,mutlusun dimi?
Kocaman tebessüm edip ayaklandı,bu tepkisine bende güldüm.
-nasıl olur? Cidden beni alıyor mu?
-evet parayı denkleştirdi ve bugün hatta birazdan seni almaya gelicek.
Hızlıca yanıma gelip bana sarıldığında, karnının vücuduma değmesi içimi kıpır kıpır yapmıştı. Hissediyordum,tanrım bu o kadar güzel ki. Bende kollarımı ona sarıp sırtını sıvazladım.
-sevgilin için hazırlanmak ister misin?
Geri çekilip yüzüme baktı, gözleri dolu doluydu.
-yüzüm zayıflamış gibi hissediyorum,bu beni çirkin gösteriyor.
-hayır güzelsin, şimdi sana bir kaç elbise ve makyaj malzemesi getiricem.
Sevinçle kıpırdandı,cidden harika bir anne olucağını emindim.
-teşekkür ederim.
•••
Herkes toplandığında yani bizim 14 kişilik idari tayfa,bende seo hyun'u ve deo yun'u yanıma alıp karşılarına dikildim. Özgürlüğümden vazgeçmiştim ama gram pişman değildim,burda ben ölmezdim ama o bebek gitmezse burda ölürdü.
-istediğiniz parayı tamamladım artık onu alabilirim.
Sevgilisinin elini sıkıca ve korkusuzca kavradı,onları güzel günler bekliyordu.
Elindeki paraları bir adım öne eğilip masaya koydu ve onlara doğru ittirdi,deste deste paralar onlara doğru kaydı.-karın buna pek hoş bakmicak.
Sehun paralara uzanırken, chanyeol konuştu.
-onun ne yaptığı umrumda değil,onu aldım ya.
-artık senindir.
-gidiyoruz.
İkisi yüzünü bana çevirip tebessüm ettiğinde bende onlara bakıp güldüm. Onlar için çok seviniyorum ama benim için durumlar iyi gidicek gibi durmuyor.
İkisi barı terk ettiğinde koltuğa yayılan insanlara baktım,sigara içmek istiyordum ama param yoktu. Bunlardan da istemem pek mantıklı olmazdı.
-burda olmayı sevdin galiba.(Kai)
Sanmıyorum,burda olmanın sevilicek bir yani yok. Sürekli yüksek seste müzik, kapkaranlık bir ortam,gün yüzü göremiyorum,yemekler çirkin,kimseye güvenemiyorum da.
-bayılıyorum.
Göz devirdim,Kai hala canımı en çok sıkanlar arasında en üstte yerini kolluyordu ha birde narsist prens chanyeol'u unutmamak lazım o da acayip sinirlerimi bozuyo.
-gitseydin,bı şansın vardı.(kris)
-size bunu daha önce açıkladım.
-burda kalıcak işte uzatmayın.(Lay)
Bana kızgın gibi davranıyordu,burdan gitmemi bu kadar istiyo muydu? Beni sevdiğini sanmıştım, aramız gayet iyiydi. Son iki gündür bana bakmıyo bile, etraftaki insanları da tersleyip duruyor zaten.
Ayağa kalkıp yanıma yaklaştı.
-gel.
O dj masasının ordaki koltuğa ulaştığında hemen peşinden gittim. O yukarıdaki raftan bir kutu aldı ve oturdu bende yanına yerleştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALİCE~EXO
FanfictionNormal bir günde siyah giyimli adamlar tarafından bara kaçırılan Alice ne yaparsa yapsın bu ortama alışamıyordu. Burda para kazanması gerekirdi ama o bunu yapmamaya niyetliydi.