EPISODE 1 : MIMPI

261 14 0
                                    

'Jungkook,saya terpaksa...Jungkook!! Jungkook!!' gigau Lisa sampaikan dia terjatuh dari katilnya.

'Aduh! Sakitnya jatuh katil ini.. Jahat punya katil.' Kata Lisa lalu memukul katilnya yang tidak salah pun jadi salah.

'Tapi kenapa pulak aku mimpi macam tu? Ini petanda tidak baik. Tidak mungkinlah. Mimpi je kan..Kan jungkook' kata Lisa seorang diri sambil memandang poster Jungkook yang besar di dalam biliknya.

Dalam bilik Lisa penuh dengan gambar Jungkook, barang Jungkook lah dan banyak lagi tapi masalahnya Lisa tidak pernah dapat berjumpa dengan idolanya itu kerana setiap kali dia berpeluang untuk pergi ke fanmeeting BTS, masa tu jugalah perut dia buat hal. Jadi tidak dapatlah tandatangan Jungkook dekat semua album dan gambar Jungkook. Kali belum ada masa tepat untuk berjumpa dengannya tapi Lisa sentiasa mengikuti perkembangan group kesayangannya tu terutamanya Jungkook. Jungkook ada keistimewaan yang tersendiri yang membuatkan Lisa terpegun dengannya. Kumpulan BTS tidak sama dengan group yang lain. Hal ini kerana group BTS tidak pernah berputus asa walaupun banyak halangan yang datang. Mereka tetap bersama-sama mengharungi semuanya dan akhirnya mereka berjaya. Itulah semangat yang membuatkan Lisa terpegun. Sebab tu jugalah Lisa sayangkan Jungkook.

05JUN2018

Love or Future (COMPLETE)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon