#GİRİŞ
Umut etmek ne kadar kısa bir kelime. Oysa bütün bir ömrümüze sığar. Belki de ömrümüzü bu kısa kelimenin içine hapsediyoruzdur. Bilmiyorum. Fakat bildiğim bir şey varsa o da umut olmadan yaşamında bir anlamı olmaz. Çünkü insanlar bencildir. Duygularını kırar , hayallerini yıkar fakat o kısacık kelime her şeyi toparlar.
Umut etmenin anlamı , hissettirdikleri çok farklıdır. Ne bileyim işte sanki dünyayı kurtaracakmışsınız gibi hissedersiniz. Her şeyi yapabilecek gibi. Ya da özgür , kuşlar kadar özgür gökyüzü kadar yüksek...Böyle işte umut etmek bu kadar güzelken umutlarının kırılmasıda bu kadar acıdır. Kırıldığı zaman ise.. Hiçbir şey hissetmezsiniz. HİSSEDEMEZSİNİZ. Her şey üzerinize yıkılır ve kurtulmak için hiçbir şey yapmak gelmez içinizden çünkü umut etmekten vazgeçmiş olursunuz. Fakat tam da böyle bir anda birşeyler olur. Sanki yıllarca siz umut ettiğiniz için bu da umudunuzun bir karşılığı gibi olur. Tam zamanında bitmişliğin en dibinde bir el uzanır size. Ucunda yepyeni umutların olduğu hayat dolu bir el. Ve birden hayatınız oluverir. Ya da aslında zaten var olan hayatınıza yeni anlamlar katar. O an umut etmeden yaşanmadığını anlarsınız. Çünkü umut etmek yaşamın kendisidir. Hayatınızın son anına kadar umut edersiniz. Ve hayatta size umudunuzu kaybetmemeniz için bir çok sebepler sunar. Bazılarımız şanslı olarak bu sebeplerin farkına varır. Fakat bazılarımız ise bir çok engelle başa çıkarak kendi sebeplerini ararlar. Çünkü artık iki bedende tek bir umutla savaşırsınız. Her engel iki kişiliktir. Fakat tek bir bedende iki kişi olarak savaşırsınız. Yinede umudunuzu kaybetmezsiniz. Daha önce dediğim gibi '' Umut etmek yaşamın kendisidir. Bu yüzden hayatınızın son anına kadar hep umut ediniz''.
-Evet öncelikle hepinize iyi günler arkadaşlar. Daha önce kendi çapımda hikayeler yazmışlığım olmuştu ama ilk defa bir siitede yayınlıyorum. İllaki benimde kusurlarım vardır lütfen mazur görün. Bu hikayemde umut etmenin bizlere ve hayatımıza olan o büyük katkısını anlatmaya çalışıcam inşallah beğenirsiniz. Şimdiden herkese keyifli okumalar... :) <3