♫ 5. BÖLÜM

79 4 0
                                    

"Beren bu saatte şu laptopu açma ya kızım saat gecenin 3 ü bırak artıkta uyuyalım." diyordum ama Beren beni hiç dinlemiyordu. Kafam hala çok karışıktı aslında hala anlamsız bakışları derin düşüncelerim oof. Tam uyuma moduna geçecekken aklıma birşey geldi. Baska bir hesaptan ona mesaj atıp onu daha yakından tanıyıp ona göre davranabilirdim en azından. Beren'in kucağından laptobu kaptığım gibi kendi yatağıma çekildim. Kendi sayfamı açarak ana sayfalarda dolanmaya başlamıştım. Hızlı geçtiğim için bir şey de göremiyordum. Derken Bulut'un bir durum paylaştığını fark ettim fakat okumakla okumamak arasında gitgellerim olduğu için donakaldım. Fazla beklemekten sıkıldığımdan hemen okumaya karar verdim.

"Tanımadığınız birinin gözleri nasıl bu kadar derin bakabilir? Nasıl bu kadar manâlı bakabilir? Ya da nasıl tanıyor hissi verebilir?"

Bunu paylaşmıştı. Ne demek istiyordu şimdi. Sanki benim düşüncelerimin klonlanmış haliydi. Aynı düşünceler... Acaba.. yok ya daha neler. Ya acaba benden bahsediyor olabilirmiydi. Bana o bakışlar hiç yabancı gelmemişti. Kafam bu sorularla iyice karışmadan hemen bende bir durum paylaşarak içinde bulunduğum durumun yükünü en azından hafifletmek istedim. Ve deriin bir uyku moduna geçtim.

BULUT :

-Anneee benim gitarım nerede?

+En son nerede çıkardıysan orada Bulut.

-Neee?

-Ah oğlum bende kafamı kaldı babanla sen sürekli çoraplarınızın yerini sorduğunuz için aklım oraya takıldı. dedi annem yorgun bir sesle. Bugün üzerimde bir yorgunluk vardı nedenini bilmediğim. Laptobu kardeşim Leyla götürdüğü için telefonumdan webe girmek zorunda kaldım. Telefonda durumuma gelen bildirimlerime bakarken birşey dikkatimi çekti. Hayal bir durum paylaşmıştı. Okumak istemiyordum ama bir yandan da içim meraktan kıpır kıpırdı derken tıkladım linke ve okumaya başladım :

" Gözler.. Onlarda tanır mı? Yoksa sadece yanıltır mı? Sanki tanıyormuşum gibi."

Büyük bi saşkınlıkla okudum. Benim durumumla karşılaştırmaya çalıştım. İkiside birer yapboz parçası gibi birbirine uyuyordu. Ne yani ben onu tanıyormuydum , bakışlarının derinliğini o da hissetmişmiydi?

Eveeet arkadaşlar çok uzuuuuun bir aradan sonra tekra birlikteyiz. Bu bölümümüz kısa oldu ama bir sonraki bölüm uzuuun olacak. İnşallah beğenirsiniz. Beğenirsenizde oy vermeyi lütfen unutmayın. Sizleri çokk seviyorum. ❤ İyi okumalarr. ☺

♫ UMUDUN ŞARKISI ♫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin