Daha sonra bir yaratık geldi.Ama bizi görmedi.Daha sonra yürümeye başladı.Biz de takip ettik. Bir eve girdi. O ev Ali 'nin halasının eviydi. Içeri girdik. İki çocuk ve iki yetişkin vardı.Çocukları öldürdüler ve annesi birden bire ayağa kalkınca yaratık ona vurdu esi de sinirlenip kalktı .
Yaratığa vurdu kadının kocasını öldürdüler daha sonra bir yaratık bizi gördü.
Biz kaçmaya başladık.Daha sonra bir kayık gördük.Hemen bindik ve kaçmaya başladık kürekleri Ali ve Cem çekti.Daha sonra bir mağara gördük. Orada bugün yatmayı düşünüyorduk. Ama ben çok korkuyordum. Örümcek fobim yüzünden etraftaki örümcek ağlarından korkuyordum.
Daha sonra mağarada ilerlemeye başladık. Orada bir tane küçük kapı gibi bir şey vardı. O kapıdan içeri girdik.
İçeride bir sürü iskelet vardı.Birden iskeletlerden korkmaya basladim.
Şirketler yığınlarının altında bir insan vardı .O ilayda 'nın babası idi.
Üstündeki iskelet yığınlarını yan tarafa atmaya başladık. O sırada ilayda ağlıyordu.
Babası çok yaralıydi.
"Ne oldu ?"dedik .
"Bir kaç yaratık beni evime hapsetti. Sonra yaratıklar gitti. Bir kaç konuşmalarını duymuştum. Yanlarında bir insan konuşuyordu. İnsan onlara 'hortlak' diye hitap ediyordu.O insan onların içinden biri. komutları ondan alıyor olabilir. Ama o kişinin kim olduğunu duyamadim. Sonra evden kaçtım "
Derken oksurdu ve Cemil abinin ağızından avuç dolusu kan geldi.
Sonra bir su birikintisine tukurdu. Ağzını yikadi. Biz onu zorlamamak için sustuk.
Sonra anlatmaya devam etti.
"Yaratıklar bir tekneye bindi.Gizlice teknenin arka kısmına bindim. Onlar giderken bu adaya atladım. "
"Peki bu hale nasıl geldin ?"dedim.
Yaratıklar ben evdeyken beni pataklayip iskence yapmışlardı.
Sonra kapı kapanınca çok korktum. Kapının arkasından bir ses geldi
GELECEK BOLUME KADARRRRRR
inşallah kitabımı severek okursunuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞÜŞ
ActionCeren adında bir kız var uyandığında evde annesi ve babasını göremedi telefonla aradığında telefonu kapalıydı dışarıda kimse yoktu cem ali ve ilayda'yı aradım onlarda açmadı herkes bir tekne ile kaçıyordu