21.

5K 284 22
                                    

Okula girerken etrafımda benim hakkımda konuşan insanları duyuyordum. Kimi ne kadar saf olduğumu söylüyor, kimi de benim gibi yakışıklı birinin aldatılmasını garipsiyordu.

Ama bilmedikleri şey, aldatılmak cinsiyete veya fiziksel görünüşe bağlı değildi. Tamamen aldatan kişinin karaktersizliğinden dolayıydı.

Asya da karaktersiz olanlardandı. Normal de kadınlara asla hakaret etmezdim ama Asya bu tabumu da yıkmıştı.

Yanımda adımlarıma eş adımlarla yürüyen gölge hissettiğimde gözlerim benden bağımsız sağ tarafıma kaydı. 1,55 boylarında, esmer küt saçlı bir kızdı. Baştan aşağıya süzdüğüm kız önce tebessüm etti daha sonra kendisini tanıttı.

"Selam İmre, ben Katre." İşte bunu beklemiyordum. Yanıma gelip benimle tanışacak kadar cesur muydu?

"Selam, yanıma gelebileceğini düşünmemiştim. Şaşırdım biraz kusura bakma." Gülümseyip yanımda yürümeye devam etti.

"Yanına neden gelmeyeyim?"

"En son konuştuğumuzda gelemem demiştin."

"Gelmem dememiştim, o gün hastanedeydim."

"Kriz mi?" Küçük bir baş hareketiyle onayladı beni. Bu minyon kızın kendinden büyük bir krizle nasıl baş ediyordu?

Heyy! Biliyorum aksattım burayı..

İş yoğunluğundan hep bunlar, ama siz de özlememişsiniz...

Neyse, 30 Ağustos Zafer Bayramımız Kutlu Olsun.

-di aslında || texting✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin