Stylily: Psikiyatrim bugün bana ne söyledi biliyor musun Edward?
Secretfriend: Ne söyledi Lily? Kötü bir şey değildir umarım.
Stylily: Seni Harry olarak hayal ettiğimi ve bu yüzden konuştuğumu düşünüyormuş. Bana şizofrenmişim gibi davranıyor ve daha kötüsü annemde buna inanıyor. Belki de öyleyimdir ha :)
Secretfriend: Kes şunu onun bir bok bildiği yok sen gayet iyisin. Ünlü birine aşık olmak şizofrenlikle aynı şey değil!!
Stylily: Ünlü ve imkansız birine.
Secretfriend: İmkânsız diye bir şey yok Lily bu kadar umutsuz olma.
Stylily: Konsere gittiğimde bile beni fark etmeyecekler. M&G kartı bile alamıyoruz ki nasıl umutlu olmamı beklersin?
Secretfriend: Bana adresini gönder yada güvenmiyorsan başka bir adres ver sana Kulise girmen için VİP kart göndereceğim sadece konserde seni tanımam için bana fotoğrafını gönder.
Stylily: Benimle dalga geçmeyi kesmelisin kimse tanımadığı aptal bir fangirl'e böyle şey yapmaz.
Secretfriend: *görüntü*
Secretfriend: adresi gönderecek misin yoksa hak etmeyen birinin sahip olmasına izin mi vereceksin? Karar senin Lily.
Stylily: *görüntü* adresi de atacağım ama ben anlamıyorum neden benim için bunu yapıyorsun?
Secrertfriend: Çok güzel olduğunu söyleyemem ama ciddiyim gördüğüm en masum ve şirin kız olabilirsin ki buda seni tüm o güzellik algısının dışında eşsiz kılıyor.
Secretfriend: Ve konser gününü bekle. Söz veriyorum her şeyi öğreneceksin. Sana konser sonrasında neden çabaladığımı tek tek ben anlatacağım ve yemin ederim eve mutlu döneceksin.
ERTESİ GÜN
Stylily: Benimle dalga geçtiğini düşünmüştüm ama sen babam ve benim için VİP kart göndermişsin. Çok teşekkür ederim Edward. Şey Harry den sonra tanıdığım en nazik insansın.
Secretfriend: İltifatın beni mutlu etti ve teşekkür etmene gerek yok. Mutlu olman bana verebileceğin en güzel teşekkür.
Stylily: Kaba olmak istemiyorum lütfen yanlış anlama ama neden benimle bu kadar ilgileniyorsun?
Secretfriend: Bir soru da benden o halde. Neden ilgilenmeyeyim?
Stylily: Sebebini biliyorsun yıllardır kimseden sevgi hissetmedim ama sen.. Beni seviyormuşsun gibi hissettiriyor, mutlu olmam için çabalıyorsun.
Secretfriend: Seviyormuşsun gibi? Seni seviyorum zaten Lily. Mutlu olman beni de mutlu ediyor. Diğerlerinden farklısın hiç biriyle seninle konuştuğum kadar konuşmuyorum hatta artık 3-5 kişi dışında kimse mesaj atmıyor.
Stylily: Bunu söylemek istemiyorum ama yalan da söyleyemem. Hâlâ benimle dalga geçen, nefret eden biri olduğunu ve en sonunda paramparça olacağımı düşünüyorum.
Stylily: Sana güvenmek istiyorum ama korkuyorum.
Secretfriend: Sana kızmıyorum çünkü haklısın. Amacım kafanı karıştırmak olmasa da ben aslında senin tanıdığın biriyim. Yemin ederim seninle konuşmadan önce seni tanımıyordum ama sen beni tanıyordun sadece kim olduğumu sorma en azından bir süre anlatamam.
...
Secretfriend: Neden görüldü atıyorsun?
...
Secretfriend: Lütfen Lily her şeyi anlatacağım senden tek istediğim konser gününe kadar soru sorma
...
Secretfriend: 3 gün oldu Lily artık cevap verir misin? Ne düşündüğünü biliyorum hiç bir şeyden bahsetme sadece konuşalım. İnstagram hesabını buldum, profilin gizli olsa da yeni fotoğraflar attığın için aktif olduğunu biliyorum. Benden korkma yada kaçma bu beni üzüyor.
Stylily: Oradan korkma demesi çok kolay değil mi? Defalarca oyuna getirildim ve aşağılandım. Tek bir kez daha bu olursa kaldıramam kendimi öldürürüm. Arkamda bırakmak istemediğim babam, beni şizofren gözüyle de görse annem var.
Secretfriend: Sakın!! Sakın kendine zarar verme! Eğer istiyorsan annemin numarasını verebilirim yada kendiminkini konuşmaları sslersin ve kötü biriysem şikayet edersin. Sadece benimle konuşmanı istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scretfriend (Harry Styles)
أدب الهواةDirectioner bir kız kim olduğunu bilmediği biriyle mesajlaşıyor.Peki ya konuştuğu kişi tek aşkı Harry Styles çıkarsa ne olur?