Sabah babamın sulu öpücükleriyle gözümü araladım. Yanıma oturmuş saçlarımı okşayarak beni öpüyordu. Tek içten gülümsememi gören babama bir yenisini göndererek yatakta doğruldum, kollarımı boynuna doladım.
"Günaydın" cıvıldadığımda ufak kıkırtısına engel olamadı.
"Günaydın güzel kızım. Doğum günü hediyen için hazır mısın?"
Bugün doğum günüm olması aklımdan çıksa da babam her zaman bir öncekinden daha güzel hediye aldığı için gözlerim sevinçle büyüdü.
"Hazırım"
Ceketinin iç cebinden iki uzun kağıt parçası çıkardı, uçak bileti zannetsem de One Direction konser bileti olduğunu gördüğümde yatağın üzerinde çığlık atarak zıplamaya başladım. Annemin içeri korkuyla girmesiyle babam biletleri hemen cebine sokuşturdu.
"Neler oluyor? Çığlık atınca bir şey oldu zannettim in yatağın üzerinden."
İyi bir yalan bulamam lazım annem öğrenirse o konseri rüyamda bile göremem.
"Fare." aklıma ilk gelen yalanı söyleyiverdim. "Fare gördüm. Banyoya doğru gitti çok korkunç"
Annem yüzünü buruşturdu, babama söylenmek için yeni bir bahane bulmuştu işte. Biletleri saklamak ugruna babamın başını yakmış olmam hoşuma gitmese de olan olmuştu artık.
"Sana söyledim şu evi ilaçlat diye her yer böcek doluydu şimdi de faremiz oldu."Annem ve babam odamdan çıktığında bilgisayarımı açtım secretfriend'e mesaj attım. Sevincimi paylaşabileceğim tek kişi şuan oydu.
Stylily: Hey orada mısın?
Secretfriend: Buradayım. Sen iyi misin dün bir anda çıktın.
Stylily: Hiç bu kadar iyi olmamıştım babam doğum günü hediyesi olarak iki One Direction konser bileti almış.
Secretfriend: Directioner olduğunu söylememiştin bende o grubu çok seviyorum özellikle Harry Styles favorim.
Stylily: Aman Tanrım benimde öyle, işte şimdi seni sevmeye başladım.
Secretfriend: İyi anlaşacağımıza inanıyorum. Yanlış hatırlamıyorsam konser tam 1 ay sonra değil mi?
Stylily: Evet 1 ay nasıl bekleyeceğim bilmiyorum çok heyecanlıyım. Şimdi akıl sağlığımı gerçekten kaybedebilirim.
Secretfriend: Sakin ol ve her şeyin güzel olacağını düşün.
Stylily: Sakin olmak mı? Ben yıllardır bu günü bekliyorum haberin var mı? Annem hastalık ve takıntı yaptığımı düşünüp beni akıl hastahanesine yatırdı yine de pes etmedim. Onların uğruna hayatımdaki her insandan vazgeçtim bu yüzden arkadaşım yok ve sen sakin ol diyorsun.
Gereksiz tepki vermiş olabilirim ama söylediklerim doğruydu. Fangirl olduğu için deli muamelesi gören tek insan ben olabilirim.
Secretfriend: Akıl hastahanesi mi? Gerçekten bunu yapmış olamazlar değil mi?
Stylily: Gerçekten yaptı. Olmayan hastalığımı tedavi etmeye çalıştılar bende vazgeçtiğimi söyledim tüm eşyalarımı kaldırdım saklıyorum sadece babam ve şimdi sen biliyorsun hâlâ sevdiğimi.
Secretfriend: Aman Tanrım. O zaman o ismindeki Sty-l-ily Styles ve Lily birleşimi?
Stylily: Evet öyle ama bunu nasıl kolayca çözebildin ve daha iyi fikir bulamadım.
Secretfriend: Gayet güzel olmuş en iyisi olduğuna eminim. Ayrıca biraz fazla zekiyim sanırım, çözerken zorlanmadım.
Stylily: Teşekkür ederim bay egoist.
egoist yazmamı umursamadan cevap verdi, bende bunu seve seve 'evet egoist olduğumu kabul ediyorum' olarak kabul ettim.
Secretfriend: Çocuklara yazdığın yazılar falan yok mu? Mesaj at hesaplarından ya da tweet at.
Stylily: Bunları yapmadığımı mı düşünüyorsun? Her gün tonlarca atıyorum ama görmüyorlar.
Secretfriend: Önemsemediklerinden değil zamanları olmuyordur. Her saniye binlerce mesaj atılıyor sonuçta.
Stylily: Evet çok fazla mesaj birikiyor ve bakmaları imkansız. Bunun farkındayım ama yine de haksız yere kızabiliyorum. Neyse hayallerimin imkansız olduğunun farkındayım, mesajlarıma cevap vermeyecek olmalarının da.
Secretfriend : Hadi ama imkansız diye bir şey yoktur, bu kadar umutsuz olma. Özellikle hayallerin konusunda imkansız dememelisin.
Stylily: İmkansız diye bir şey olmasaydı bu kadar insan burada seninle konuşmak yerine mutlu bir hayat yaşardı ve sana ihtiyaç duymazlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scretfriend (Harry Styles)
Fiksi PenggemarDirectioner bir kız kim olduğunu bilmediği biriyle mesajlaşıyor.Peki ya konuştuğu kişi tek aşkı Harry Styles çıkarsa ne olur?