Este hétkor Harry eljött értem és elvitt a kocsmába, ahol meg volt beszélve a találkozó. Bombázó és kevésbé bombázó csajok tömkelege és a srácok hadserege várt ránk. Curly-val szemben ültünk egymással. Néztem amint a dögösebb csajok rányomulnak. Ahogy izmos felkarját, hasát és combját simogatják, ő pedig csak a tarkóját vakargatva nevetett rájuk. Rohadt kurvák!
Idő közben kikértük az italokat. Egymás után vágtam be a pohárka whisky-ket. Egy kis idő elteltével már nem érdekeltek az éppen rám vagy Hazz-ra mászó csajok. Csakis és kizárólag a göndör gyönyörűséget figyeltem. Vártam mikor néz rám, és jut el a tudatáig, hogy ennyi volt. Hogy ideje hazamenni. Csak vártam és vártam,jó néhány újabb whisky társaságában. Talán félóra múlva nézett rám. Elszörnyűködve konstatálta, hogy itt az idő.
- Na srácok! – szólalt fel- Asszem mi lelépünk Louis-val. Mostmár muszáj hazavinnem. Jó volt a mai. Sziasztok. – mondta majd az ölébe véve, vitt ki a kocsijába. Ő nem ivott. A mellkasához bújva vártam, hogy a kocsiba tegyen. Ami nagy sajnálatomra hamar bekövetkezett.
- Most komolyan Louis. Pár órát nem figyelek rád, és te rögtön leiszod magad. Mi vagy te, egy gyerek? – nem válaszoltam. Az autó megállt. Hazz bevezetett a lakásába. – Asszem biztonságosabb ha ma nálam maradsz.
- H... mindent elbasztál azzal, hogy hazahoztál... - motyogtam.
- Merthogy?
- Megrakhattad volna a csajokat.
- Akkor ki vigyázott volna rád, idióta?
- Cserébe... - kezdtem el mondani és elkezdtem kigombolni az ingemen a gombokat- Cserébe dugj meg engem!
DU LIEST GERADE
Elfojtott emlékek 《Larry Stylinson》 Befejezett
RomantikLegjobb barátokká váltunk. Szinte testvérekké. Te jó ég, ez így kimondva egyre rosszabb! Lényegében szerelmes vagyok a bátyámba!