Těsně potom, co Tobyho pustili z nemocnice, se Jeff zase porval. Bohužel s Jane. To je neskutečný jak se ti dva nenávidějí. Nadávají si, házejí po sobě noži, fackují se, to není prostě ani možný! To jsme jednou byli všichni venku a ti dva po sobě házeli Tobyho sekyrou. Ani jednoho to naštěstí netrefilo, ale stejně! Nina se mohla doslova strachy o Jeffa aby se mu něco nestalo posrat.
BEN a Bára na náš čekali před školou, aby jsme mohli ven. Jeffa a Jane jsem radši držela od sebe. Ty kreténe zasranej!! Kdes byl celou dobu????? zařval Liu přes celý park. Jeff se otočil a řekl: No doprdele, to je v p*či!!! Jeff začal zdrhat jak o život, ale Liu ho doháněl. Skočil po Jeffovi a chytl ho za mikinu. Začal ho lechtat a Jeff nejspíše úplně omylem, vrazil Liovi facku. Ten se jen zamračil a nechal Jeffa být. Mezitím mi přišla smska: Ahoj Anni, šla jsem s BENem k nám, Bára. No takže Bára a BEN utekli, fakt skvělý.....
Z pohledu Báry:
Přišli jsme s BENem ke mně domů a vyběhli jsme nahoru po schodech ke mně do pokoje. A sakra?!!! Já zapomněla sundat ty plakáty s ním, to bude trapas... On se nad tím vším jen zasmál a sedl si na postel. Všiml si x-boxu a ukázal na něj.
BEN: Co tam máš za hry?
Já: Legend of Zelda, Majoras Mask a FNaF 1,2,3,4..
BEN: To jsou dobrý hry!!!! Hlavně Zelda
Já: A chceš si zahrát?
BEN: Mám lepší nápad...
Já: A jaký?
BEN: Chyt mě za ruku
Já: O.k.
Ve chvilce jsme se objevily ve... Fnafku?!?
Z pohledu BENa:
Teleportoval jsem mě a Báru do fnafka. Aspon si zahraje jako opravdový hlídač. Jen co jsme se tam objevili, začala hra. Bára rychle přiběhla ke stolu a začala kontrolovat kamery. Já se zasmál a přišel jsem k Báře. Koukal jsem jí přes rameno na kamery. Už byly 2 hodiny a Chica a Bonnie zmizeli. Bára koukla do dveří a tam stál Bonnie. Rychle ty dveře zavřela. Ve druhých stála Chica. Ty jsem zase zavřel já. Měli jsme jen 1 procento baterie když v tom najednou: DING DONG! A skončila první noc ve Fnafku....
OUKEJ GÁJS, TADY MÁTE DALŠÍ DÍL, BUDE TO POKRAČOVÁNÍ PO NOCÍCH... ZATÍM ČUSÁÁÁÁK
ČTEŠ
Já creepypastou
FanfictionZe začátku všichni chodí do školy... Nakonec všichni včetně nás přestali chodit do školy.. Proč? To se dozvíte v příběhu