Je den před vánocemi a se mnou se nikdo nebaví. Nikdo nevěří tomu, že to byla jen neštastná náhoda. Nikdo to neví kromě mě a Tobyho. Nedávno se to dozvěděl Slendy a my mu měli říct jak to bylo. Toby mu to všechno řekl a já jen přikyvovala. Slendy na nás kývl a řekl: Zkusím to Jeffovi rozmluvit a Naty bude mít trest za roznášení lží. Toby zavřeštěl a objal mě. Toby byl ted jediný kamarád, kterýho jsem měla a s kterým jsem si rozumněla jako s bratrem. Prakticky z nás byly nejlepší kamarádi. Šli jsme chodbou a viděli Naty jak vytírá. Toby se zasmál a řekl: ,,Tak a Orloj má prob-problém!''. To Natálii naštvalo a donutilo, aby po Tobym něco hodila. Toby málem schytal ránu mopem, ale naštěstí se vyhnul. Jen na ni vyplazl jazyk. Naty se zamračila, ale pak se koukla na mne a její pohled padl na zem. ,,Omlouvám se, vám.. Já si chtěla jen udělat srandu. Ale nechtěla jsem aby to zašlo tak daleko,''. ,,No, už je to asi v pořádku. Musím ještě zjistit, zda se se mnou baví Bára, Týna, Jeff a ostatní,''. Odpověděla jsem a šla k sobě do pokoje.
Otevřela jsem dveře a vešla dovnitř. Na posteli seděl BEN, Týna,Bára a Jeff. ,,Na mě nekoukej, já sem šel jen kvůli Báře.'' Zasmál se BEN. Já se zasmála a šla si sednout na gauč. První ke mně přišly holky a řekli: ,,Omlouváme se za to, že jsme ti nevěřili a chovali se k tobě hnusně.'' Já se usmála a objala je. Už je to dobrý. ,,Můžete prosím odejít? Chci s ní mluvit o samotě.'' Řekl Jeff. Všichni přikývli a odešli. ,,Aničko, já se strašně, moc omlouvám, byl jsem debil a nevěřil jsem ti. Ještě jednou, prosím odpusť a pořád tě miluju.'' Řekl a zrudl. Já k němu přišla a zadívala se mu hluboko do očí. Objala jsem ho a zašeptala: ,,Už je to v pořádku ty moje bábovko! Komu říkáš bábovko?!? Zasmál se a zvedl mi bradu a políbil mně něžně. Já mu to opetovala. ,, Takže, odpuštěno? Odpuštěno!
Pokračování příště...
ČTEŠ
Já creepypastou
FanfictionZe začátku všichni chodí do školy... Nakonec všichni včetně nás přestali chodit do školy.. Proč? To se dozvíte v příběhu