Byla jsem s Bárou v kuchyni a koukla na cukroví. Jeffrey!! zařvala jsem. Co je? zeptala se Bára. Jeffrey a BEN už zase užírají z cukroví! odpověděla jsem a zamračila se. Bára vyskočila ze židle a namířila si to do BENova pokoje. Já se taky zvedla šla jsem za Jeffem. V pokoji nebyl.. Chystala jsem se na odchod, když v tu chvilku po mně skočil a svalil mě na zem. Usmál se na mě a já mu naštvaně dala facku. Kolikrát ti mám říkat aby jsi neužíral to cukroví?!? Ale já ho neujídal.. zafnukal. A kdo teda, když ne ty? Hm? Toby taky jí cukroví... zavrčel Jeff a vstal. Já se mu omluvila a dala mu pusu na tvář. On se usmál a odešel. Šla jsem zpátky do kuchyně a sedla si na židli. Začala jsem si kousat nehty.
BEN zase dostal zmrdáno jako vždycky od Báry. Já si jen povzdechla, stoupla si a vytáhla z trouby cukroví. Zapištěla jsem. Tohle byly poslední kusy cukroví. Jelikož creepypast je hodně, upekly jsme s Bárou asi něco okolo 287 pekáčů cukroví. Teda, Bára pekla, já dělala cukroví, co se nepeklo například vosí hnízda, apod. Ale stejně toho všeho bylo hodně. Bylo 16. prosince a my už měli vše připravené, až na jedno. Dárky! Oznámila jsem to všem a všichnni přikývli. Sally za mnou přišla a zatahala mě za ruku. On přijde Santa? zeptala se. Já si k ní klekla a přikývla. Sally vypískla a objala mně. Já se usmála a obětí jí opětovala.
Z pohledu Jane:
Zdobila jsem s Clockwork stromeček a zpívala si vánoční songy. Clockwork zahlédla Tobyhho, který jí samozřejmě provokoval. P-pojd si pr-pro m-mě sr-srab-srababo!! zakřičel na ni. Clockwork se za ním rozeběhla a řvala: Ty zasraná bedno na sekyry! Já ti dám! Já se zasmála a pokračovala ve zdobení. Přišel ke mně BEN a začal mi pomáhat. Já se na něj jen usmívala a zdobila furt. BEN si zpíval písničku Game Over a já Jingle Bells. Po chvilce zpívání jsem řekla, bez urážky BENe, ale nechceš být vánoční skřítek místo mě? BEN se zamračil a zkřížil rue na prsou, Ne, vánočních skřítků mám po krk... Já jen pokrčila rameny a zasmála se. On odešel celej uraženej. Pokračovala jsem dál a slyšela Clockwork jak si nadává s Tobym. Tak jsem se jen uchychtla. Po chvilce mně smích přešel. Přišel Jeff a shodil celý stromeček. Spadlo ti to, máchale! zasmál se. Já dostala nerva a začala ho honit po pokoji. Ty zmrde zasranej! Víš jak dlouho mi to trvalo?!? Nevím, to bys měla vědět ty, když si ho zdobila. Pokrčil rameny a skočil z okna. Kokot, ted ho musím dělat od znovu. Postavila jsem stromeček a začala od znovu. Bylo to skoro hotové, jenže ten debil přišel znovu a znovu to zopakoval. Fouká nějak silný vítr, měla by jsi zavřít okna Jane, zakroutil hlavou vysmátej Jeff. Přišla Annie a já se pousmála. Koukla se na stromeček a řekla: Co se stalo? Zeptej se jeho.. ukázala jsem prstem na Jeffa. No co, nechala otevřená okna a sfoukl ho vítr... Byl jsem u toho! zalhal Jeff. Už jsem chtěla něco říct, ale Annie řekla: Zavírat okna tě neučili Jane? Já se zamračila a zabouchla všechna okna. Spokojená? zavrčela jsem. Ne, ještě něco to chce.. vzala mi paruku z hlavy a hodila ji na špičku stromečku. Ted je to dokonalý, zasmála se a začala líbat Jeffa. Já se málem poblila, ona je vážně stejná jak on, pomyslela jsem si. Vzala jsem paruku ze stromku a dala si jí na hlavu. Otočila jsem se, ale Annie a Jeff tam nestáli. Uslyšela jsem sténání a skřeky. Hned mi došlo, kam se poděli. Ted už jsem se vážně zeblila. Uklidila jsem to a od znovu ozdobila stromek. Tentokrát ho nikdo neshodil, naštěstí.
Takže lidičky, děkuji moc za 333 přečtení a 37 hvězdiček.. Taky oznamuji, že budu psát nový příběh a bude to deník BENa. Víc ale neprozradím.. Zatím se mějte hezky a čau!
p.s. Omlouvám se, žýe vychází poslední dobou krátké díly, ale nemám čas to psát. O prázdninách se budu snažit vydávat díly, jak jen to půjde, ale ted už vážně ahooj...
ČTEŠ
Já creepypastou
FanfictionZe začátku všichni chodí do školy... Nakonec všichni včetně nás přestali chodit do školy.. Proč? To se dozvíte v příběhu