Slendy si nás všechny svolal, kvůli nějaké další děvce, kterou Tim našel v lese. Kousala jsem si nehty a Slendyho nevnímala. Slendy si připravil nějaký dlouhý proslov. Hned na začátku mě to nebavilo, tak jsem se chystala na odchod. V tu chvíli mi ale někdo skočil okolo krku. Já leknutím spadla na zem. Koukla jsem jí do obličeje. Týno? Kde ty se tu bereš?? Vypravila jsem ze sebe. No, chytil mě v lese nějaký kluk který se jmenoval, zarazila se. J-jak to vy-vypadá-š? Vykoktala. Já se usmála vstala a řekla: Tak jak jsem si vždycky přála a teď pojď , určitě ji ráda uvidíš.. Chytla jsem Týnu za ruku a odvlekla ji do Bářina pokoje.
Poté jsem zavřela dveře a odešla k Timovi. Chceš pomoct? Zeptala jsem se ho. No, můžeš, stačí když přineseš tamto, ukázal prstem na kovové trubky. Já přikývla a přinesla je. Uslyšela jsem ránu. Šlo to z mého pokoje. Popadla jsem jednu tu trubku a šla. Otevřela jsem dveře a celý pokoj byl vzhůru nohama. Na zemi seděla malá Sally a vedle ní stála Míša.
Míša: To Sally ti zničila pokoj!!
Sally: Co lžeš?!? To byla ona
Míša: Snad nebudeš věřit tady té malé svini!
Sally: N-nej-nejsem svině.. *fňuká a začíná vzlykat*
Já ve chvíli popadla trubku a bouchla s tím Míšu do hlavy. Mlátila jsem jí s tím tak dlouho, dokud nebyla mrtvá. Já ti dám, nadávat mé malé Sally!! Nakonec jsem jí trubku zabodla do hlavy. Sally se tomu zasmála a objala mě. Já se usmála. Po chvilce ale řekla: Kdy budeš mít miminko? Já se nad tím zarazila a odpověděla: N-no nevím, pr-proč se ptáš? Už chci být teta.. řekla chladně. Já jí objala. Jednou určité ano... Ona se zasmála a šla za Jeffem. Šla jsem za Bárou a Týnou. Jeff se zakecal s BENem, zatímco Sally držela Jeffa za ruku a v druhé medvidka. Koukala na BENa a Jeffa jak si povídají. Začala se nudit a šla se mnou. Vešli jsme dovnitř pokoje. Já objala Týnu a Báru. Sally si zvídavě prohlížela Týnu: Ahoj, kdo jsi?? Já jsem Týna a ty maličká?? Sally si založila ruce na prsou a uraženě řekla: Já jsem Sally a já nejsem maličká.. Tak promiň.. omluvila se Týna. Sally se zasmála a šla si hrát s Charliem.
Týna: Jak se máte??
Bára: Jde to, BEN je super
Já: To samé bych ráda řekla o Jeffovi, jenže neřeknu...
Týna: Jakpakto?
Já: Pořád se pere.. Pak chodí s modřinami a Stěžuje si jeho pořád někdo mlátí....
Bára: To BEN taky... A Týno? Jak že si se sem vůbec dostala??
Týna: Chytl mě nějaký kluk, který se jmenoval Tim nebo tak nějak..
Já: Masky? A kde ten na tebe narazil? Počítám, že v lese...
Týna: Jojo...
Já se zvedla a sebrala spící Sally. Jdu jí uložit, a odnesla jsem jí do jejího pokoje....
ČTEŠ
Já creepypastou
FanfictionZe začátku všichni chodí do školy... Nakonec všichni včetně nás přestali chodit do školy.. Proč? To se dozvíte v příběhu