Z pohledu Báry:
Všichni si ze mně dělají prdel. Koušou si nehty.. Já to fakt nenávidím! Už jsem za to propleskala i BENa. Jeffa a Aničku prostě nechytím, at se snažím jakkoliv... At si mě nepřejou! Šla jsem do BENova pokoje, ale on tam nebyl. Bouchla jsem do jeho Nintenda a ve chvilce se objevil. Vypadal jak hologram, ale naštěstí nebyl. Jebe ti?!? Málem jsi mě tam uvěznila! zařval na mě BEN a dal mi facku. Já se nasrala a vrátila mu ji. Tak za prvé, fackovat mě nebudeš a za druhé, nemáš tam být! odsekla jsem. BEN se zamračil, ale pak se usmál a začal si kousat nehty. Já ho pleskla přes ruku. On mě bude srát, pomyslela jsem si.
Z pohledu Annie:
Blíží se Vánoce! Je 5. prosince a tady je sněhu až po prdel. Chvíli jsem se radovala, ale pak jsem se zarazila. Jak vlastně creepypasty slaví Vánoce?? Šla jsem s touto otázkou za Jane. Ona mi řekla: No, my vlastně ještě neslavili Vánoce. Já odpověděla: Tak to musíme napravit! Řeknu ti, jak to bude probíhat, kdy budou a podobně. Jane se usmála (asi) a kývla na mě. Musíme najít stromeček, koupit ozdoby a upéct cukroví, řekla jsem jí. Ona na mě kývla a šla pro stromek.. Ahoj, co děláte? zeptala se Clockwork. Budeme slavit Vánoce! zavřeštěla Jane z chodby. Clockwork se usmála a šla za Jane. Obě šly hledat stromek a já běžela za Bárou.
Bára seděla na posteli a rvala se s BENem. Báro? Chystáme s Jane a Clockwork věci na Vánoce, pomůžeš? Samosebou! A ty už si nekousej nehty ty provokatére! zařvala Bára na BENa který ji ignoroval a pokračoval. Bára si jen povzdychla a řekla: Co mám dělat? Upéct cukroví.. odpověděla jsem. Bára se usmála a kývla. Koukla jsem na BENa a řekla: Ty běž s Jeffem koupit Vánoční ozdoby, já Báře pomohu s cukrovím. BEN kývl a šel. Namíchala jsem s Bárou těsto a začaly modelovat různé postavičky. Najednou se tam objevil Slendy a já se usmála a řekla: Ahoj chobotničko, budeme slavit Vánoce! CHOBOTNIČKO? KOMU ŘÍKÁŠ CHOBOTNIČKO!? No tobě, jiná chobotnice tu není, protočila jsem očima a pokračovala. Slendy se urazil a odešel. Chobotnice....
Z pohledu Jeffa:
Byl jsem u sebe v pokoji a čuměl do mobilu, když v tu chvíli se rozrazily dveře a BEN vstoupil dovnitř. Máme dojít pro nějaké ozdoby, budeme slavit Vánoce, řekl mi BEN. Já se zasmál a řekl: Jo, a kdo to zas vymyslel? Slender? Ne, Ančí.. odvětil BEN. Já se zvedl, dal si nůž do kapsy a kývl na BENa. Můžem jít.. Procházeli jsme městem a rozhlíželi se okolo. Já měl na hlavě kapuci a BEN mi o chvilku později vlezl do mobilu. Já protočil panenkama a šel do jednoho obchodu. Byli tam samí sobi, tučnáci, nějaký děda s fousem a další kokotiny. Zalíbily se mi tam ale červnené koule a zlatá hvězda. Hned jsem to nacpal do tašky, ve snaze to ukrást. Hej, pane! Vratte to! zařval na mě prodavač. Otočil jsem se a sundal si kapuci. Celý krám začal ječet: To je Jeff!!! Zavolejte někdo policii! To mě nasralo a s úšklebkem jsem odpověděl: Jestli někdo z vás zavolá policii, tak si zavolám někoho na pomoc... Koukl jsem na mobil a BEN z něj vyskočil. O můj bože, Vánoční skřítek! zakřičelo nějaké děcko a objalo BENa. Já neváhal ani chvíli a vyfotil si to. To Bára bude koukat!! BEN se na mě zamračil. Já se po chvilce probral a vzal do ruky nůž. Ani hnout, jinak budou lítat vnitřnosti! zařval jsem. BEN do kluka zabodl linkův meč. Já ti dám skřítka! řekl BEN chladně. Ostatní nestihli ani mrknout a prodavač ležel na zemi. Ted můžete vyprávět o tom, že jste viděli BENa Drowneda a Jeffa the killera a nestihli zavolat poldy! zasmál jsem se a utekl i s ozdobami. BEN nás teleportoval později, protože ho nebavilo chodit. To budou super Vánoce, zasmáli jsme se.
KONEC? POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ...
ČTEŠ
Já creepypastou
FanfictionZe začátku všichni chodí do školy... Nakonec všichni včetně nás přestali chodit do školy.. Proč? To se dozvíte v příběhu