,,Doprdele, tak co s tím je?!?,'' zanadávala jsem na notebook a silně flákla do klávesnice. ,,Tebe bych nechtěl nasrat,'' zasmál se Jeff, přišel ke mně a objal mě zezadu. ,,Občas mě sereš furt,'' pousmála jsem se, zachichtala a zaklapla počítač. Jeff se kousl do rtu a sedl si na postel. Chvilku jsme se hypnotizovali, než to přerušila Vilma. Rozrazila dveře a zařvala, div mi neruply ušní bubínky. ,,JE TADY JEFFFFFF?''. (Číst tak, jak se to píše XD, btw. myslím to JEFFFF XD) ,,Jo jsem tady a nekřič tak prosím pěkně, děkuji,'' zasmál se a zvedl se. Vilma se taky zasmála, zhluboka se nadechla a řekla: ,,No, každopádně tě volá Slendy, že po tobě něco chce,''. Jeff si povzdechl šel ke dveřím, otočil se na mě a řekl: ,,Uvidíme se pozdějc lásko, asi jsem zase něco udělal, tak to bude na dlouho,''. Já přikývla a usmála se. Hned poté odešel a já si povzdychla, otevřela jsem PC a začala ho opravovat.
O 2 hodiny později:
Z pohledu Jeffa:
Konečně mám tu práci hotovou! Zaradoval jsem se a někdo zařval přes celou chodbu: ,,Woodsovi! Okamžitě sem!,''. Zahlédl jsem Lia jak se tam rozeběhl a málem do mě narazil. Já se nasral a vlepil mu facku. ,,Uklidni se Woodsi! Ženeš jak ženská za nákupy a ani nedáváš pozor kam čumíš!,'' vyprskl jsem na něj. Sice jsem byl mladší, ale asi o hlavu větší a silnější. Liu po mně vyjel. ,,Co si o sobě vůbec myslíš ty rozřezaná hubo?!?'' dořekl. Já se jen zaksichtil a řekl: ,,No, myslím si o sobě že jsem ta nejkrásnější, nejhodnější a nejlepší bytost na světě,''. Liu po mně skočil a začala rvačka. O chvilinku později tam přišel Slender a chytl nás oba chapadly a odtrhl od sebe. Já se na Slendra hnusně podíval a začal a něj prskat. Slender nás oba pustil a řekl celkem v klidu: ,,Vy nevíte co znamená když řeknu, že Woodsové ke mně?''. Já se zatvářil jak když jsem sežral citron. Liu ani nevnímal. Slender si povzdychl a poslal nás do pokojů. Já se rozešel ale ještě mě stihl zastavit. ,,Jeffe? Pojd se mnou, musíme si promluvit.'' řekl a já poslechl a šel. Do prdele, tohle je asi vážný...
Z pohledu Slendera:
Došel jsem do kanclu a zavřel dveře. ,,Sedni si,'' ukázal jsem na pohovku. Jeff se na mě upřeně díval a já řekl: ,,Jeffe, měli by jste se s Annie hodit do klidu.. Nějak moc jste se rozjeli a mně se to přestává líbit. Takže bud se hodíte do klidu, nebo ji budeš muset zabít a vykázat,''. Jeff ztěžka polkl a odpověděl: ,,Z-zabít? Řekni mi, že si jen děláš srandu že jo?'' zasmál se nervozně. Já jen zakýval hlavou že ne, že si nedělám srandu. Jeff vyprskl a zařval: ,,COPAK SI MYSLÍŠ ŽE JSEM SCHOPEN ZABÍT HOLKU?!? JEŠTĚ K TOMU MOJÍ??? DĚLÁŠ SI PRDEL?!?''. Já si povzdechl, otevřel jsem dveře a řekl: ,,Když to neuděláš ty, tak pak to pro jednoho z mých proxy nebude problém,'' řekl jsem a vystrčil Jeffa ze dveří. ,,A ted jdi a vyřid jí to,''. Jeff poté odešel se svěšenou hlavou. ,,Achjo....'' povzdechl jsem si.
KONEC?
ČTEŠ
Já creepypastou
FanfictionZe začátku všichni chodí do školy... Nakonec všichni včetně nás přestali chodit do školy.. Proč? To se dozvíte v příběhu