Kabus

45 4 0
                                    

-Bölüm 13-

Kabus

Ashe'in ölümü üzerinden on gün geçmişti. Felix panzehiri annesine vermiş ve anneside büyükannesini iyileştirmişti. Bu yaşananlardan sonra Felix hayatına devam etmek zorundaydı. İlk olarak okula tekrar başlamıştı. Bu onu mutlu etmiyordu fakat hayatına devam etmek zorundaydı. Aslında okula alışmıştı yani fazla arkadaşı yoktu fakat burayı seviyordu. Burası onun büyülü dünyasından uzaklaşması için tek yerdi.

Okuldan eve dönüyordu. Eve dönmek için gölün yanından geçmesi gerekiyordu. Bu onu rahatsız ediyordu. Eve geldiğinde annesi bahçede bir adamla konuşuyordu. Felix yanlarına geldiğinde annesi güler bir yüzle Felix'e baktı.

-Hoşgeldin canım, okul nasıldı? Diye sordu annesi sevecen bir tavırla.

-Her zamanki gibi. Dedi Felix gülerek. Annesi bunu duyduğuna sevindi Ashe'e olanlardan sonra Felix'in üzüntüyü atlatmasına sevinmişti.

-Aa unuttum bu yeni bahçivanımız Diego. Felix elini uzatıp memnun oldum dedi. Sonra odasına çıktı.

Birkaç gündür büyü üzerinde çalışıyordu ve artık büyü konusunda başarılıydı. Büyükannesinin yardımıyla büyü güçlerini geliştirmişti. Akşam olduğunda odasındaki camdan dışarı bakarken uyuya kalmıştı.

Felix gölün önündeydi. Hava karanlıktı ve şimşekler çakıyordu. Felix göle doğru ilerledi. Gölün içine doğru yürümeye devam etti. Artık dışardan görünmüyordu. Gölün içindeydi. Gölün dibinde Ashe'i gördü. Yere bağlıydı. Yardım istiyordu. Felix'e yardım için bağırıyordu. Felix dibe inmeye çalıştı fakat bişey onu dışarıys çekiyordu. Ashe ölüyordu. Suyun dibinde kaldı ve Felix suyun üstüne çıktı.

Hayır diye bağırarak uyandı Felix. Kaç gündür bu tür kötü rüyalar görüyordu. Banyoya gitti ve yüzünü yıkadı. Aynada kendine baktı ve bir süre düşündü. O göle gitmeliydi yoksa bu rüyalar asla geçmeyecekti. Sırtına bir ceket aldı ve göle doğru yola koyuldu. Hava soğuktu ve rüzgar esiyordu. Felix gölün başına gitti. Gölün kenarında şarkı söyleyen su perilerini gördü. Yanlarına doğru yaklaştı. Bir su perisi ona döndü ve saldırmaya hazırlandı.

Felix bir büyü yapıyordu. Bunu ona büyükannesi öğretmişti. Su perileri bunu görünce sakinleşmişti. Felix yanlarına yaklaştı.

-Yardımınıza ihtiyacım var su perileri. Dedi Felix. Su perileri melodik bir sesle konuşuyorlardı.

-Sana nasıl yardım edebiliriz? Dedi bir tanesi.

-Bir arkadaşımı bulmalıyım. O bu gölde bir yerlerde. Su perileriyle bir süre daha konuştuktan sonra periler gölü aramayı kabul ettiler.

Felix bunu neden yaptığını bilmiyordu. Ama Ashe'in yaşadığını düşünüyordu. Bu çok saçmaydı o ölmüştü ama hala bir umudu vardı. Su perileri sabaha kadar gölü aramışlardı. Felix bir kayanın üstünde uyuya kalmıştı. Bir peri yavaşça yaklaşıp Felix'i uyandırdı. Su perisi melodik sesiyle konuşmaya başladı.

-Gölde hiçbirşey bulamadık. Dedi

-Bu nasıl olur? Felix şaşırmıştı Ashe orda olmalıydı. Öldüyse bile orda olmalıydı ama yoktu birşeyler yanlıştı.

-Bu göl birsürü gizli mağaralarla dolu. Yani biz sadece görünen yüzüne inebildik. Dedi su perisi. Felix hala umudunu yitirmemişti. Ashe oralarda bir yerde olabilirdi. Bir şekilde oraya inecek ve Ashe'i bulacaktı.

Secret WizardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin