-Bölüm 3-
Büyük Sır
Felix evin kapısında duruyordu. Artık annesi ve büyükannesiyle yüzleşme vakti gelmişti. İçeriye girdi ve salona yöneldi. Annesi kahvesini yudumluyor büyükannesi kolyesini temizliyordu. Felix salona yürüdü ve sesini yükseltmeden sakince sordu
-Bana söylemek istediğiniz bişey var mı?İkiside şaşırmıştı ve birbirlerine bakıyorlardı. Bir süre sessizlikten sonra annesi konuştu
-Ne tür birşey?
-Sanırım bunu siz daha iyi bilirsiniz!Dedi Felix sesini yükseltmişti. Annesi hala neden bahsettiğini anlamamıştı.
-Bir sorun mu var tatlım?dedi sakince
-Bakın daha fazla saklayamayacağım. Bu şey beni yiyip bitiriyor!Sahilde bana saldıran adamlar. Parlayan taşlar. Yokolan insanlar. Bu kolye. Benden ne saklıyorsunuz?İkisi tekrar birbirine baktı ve annesi konuştu
-bak tatlım, bunu sana bu yaşta söyliyeceğim aklıma gelmezdi ama artık zamanı geldi. Beni anlamalısın ben seni korumaya çalıştım ama artık sanırım kendini koruyabilirsin. Biz büyücüyüz. Feliz donakalmıştı. Küçüklüğünden beri büyü gerçek değildir büyücüler sadece efsanedir denilerek büyümüştü halbuki başından beri büyüyle iç içe yaşıyormuş.
Büyükannesi Felix'i elinden tuttu ve üst kata çıkardı. Şimdi bir duvara bakıyorlardı. Büyükannesi bir büyü yaptı ve duvar birdenbire yok oldu. Felix hala yaşadıklarına inanamıyordu. Büyükannesi içeri girmişti. Felix arkasından bakıyordu. Büyükannesi "hadi içeri gel" diye seslendi. Felix ilk başta duraksadı ama sonra içeri girdi. Duvar arkasından tekrar kapandı. Şimdi bir odanın içinde duruyorlardı. Etrafta bir sürü malzemeler vardı ama bunların normal malzemeler olmadığından emindi.
Büyükannesi bir masanın önünde durdu. Masanın üstüne büyükannesinin taşlarından vardı.
- Bu taşlar su perilerinin mağaralarında bulunur. Su perileri çok korumacıdırlar fakat iyi kişilere her zaman yardım ederler. Felix daha büyücü olduğunu yeni öğrenmişken bir de su perilerinin varlığını öğrenmişti. Bu ona çok ağır geliyordu. Ama alışmak zorundaydı. Büyükannesi konuşmaya devam etti
-Sana o kolyeyi verme sebebim seni korumasıydı. Su perilerinin taşlarının her biri başka özellikle donatılmıştır.
-Herşeyi anlıyorum fakat neden bana hiçbirşey söylemediniz neden herşeyi benden sakladınız?
-Bak canım biz sadece seni korumak istedik. Sana bişey olmasına asla izin vermezdik
-Eğer o kolyeyi vermeseydin ölebilirdim bu mu korumak. Ailemizin sırrını benden saklayarak beni korumuş olmadınız. Tüm herşeyi sakladınız. Seyahat etmemizi iş için gösterdiniz. Hayatımı parçaladınız. Felix büyükannesinin ona verdiği kolyeyi yere attı ve arkasından kapanan duvara doğru koştu. Duvar birden bire açıldı. Büyükannesi peşinden gitti ama ona yetişemezdi. Felix koşabildiği kadar ileri koştu ve gölün kenarına gitti.
Hayatı yeterince zor değilmiş gibi bunları öğrenmesi onu çok zorlamıştı. Ne yapacağını nereye gideceğini bilmiyordu. Tam bunları düşünürken kayalıkların arasından tatlı bir şarkı sesi duydu. Şarkı sesinin olduğu tarafa doğru yöneldi. Kayalıkların arasında şarkı söyleyen bir kız vardı. Onun yanına gitmek için kayalıklardan inmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Wizard
FantasíaFelix herkes gibi sıradan bir öğrenciydi. Her gününün sıkıcı geçtiğini düşünürdü. Ta ki o gün gelene kadar. Felix ailesinin derin sırlarına inecek ve geçmişindeki sırları açığa çıkaracaktır. Normal hayatına devam ederken aynı zamanda da tüm yalanlar...