Kötü Güçler

49 6 0
                                    

-Bölüm 5-

Kötü Güçler

Felix eve döndüğünde annesi ve büyükannesi salondaydı. Çok telaşlandıkları yüzlerindeki ifadeden belliydi. Büyükannesi Felix'i görünce hemen yanına koştu.

-Felix sen iyi misin? Bak biz büyük bir hata yaptık ama...

-Hayır,dedi Felix. Siz sadece beni korumaya çalıştınız. Ben..ben sadece biraz heyecanlandım. Burda asıl özür dilemesi gereken kişi benim. Büyükannesinin yüzünde bir gülümseme oluşmuştu

-Bizi anlamana çok sevindim artık iyi olduğuna göre sana biraz büyüyü öğretebilirim.

Felix bir an duraksadı. Mağarada olanları söylememe kararı almıştı ama söyleseydi belki daha iyi olabilirdi. Bir süre düşündükten sonra söylememeye karar verdi. Bundan hoşlanmıyordu ama söyleyemezdi.

Büyükannesiyle birlikte arka bahçeye çıktılar. Burası büyük ve yemyeşil bir bahçeydi. Arka bahçede Felix'in çok sevdiği hamağı vardı. Yaz boyunca burda uyuklamıştı. Rüzgar usul usul eserken hamak yavaş yavaş sallanırdı ve uyumak çok kolay oluyordu. O günleri özlüyordu. Hamakta sallanırken hafif rüzgarın hamağı sallaması. Şimdi geriye bakınca Felix eski hayatını geri istiyordu ama artık çok geçti. Adım atmakta olduğu hayat büyüleyici ama bir o kadar da tehlikeliydi.

Arka bahçenin ortasına gelmişlerdi. Büyükannesi Felix'in omzuna kolunu atmış diğer eliyle de etrafı gösteriyordu.

-Bak Felix, yaşadığımız hayat büyüyle dolu. Bunu açıklaması çok zor ama zamanla alışacaksın tatlım.

Tam o sırada annesi evin kapısından yanlarına doğru geldi

-Öyleyse ilk büyüne hazır mısın?

Felix biraz endişeliydi. Mağarada bir büyü yapmıştı ama su perisi taşı sayesinde yaptığı için bir büyü kaynağı olmadan yapamamaktan korkuyordu. Felix bu düşüncelerle boğuşurken annesinin sesi onu sanki derin bir uykudan uyandırmıştı

-Başlamaya hazır mısın tatlım?

Felix derin bir nefes aldı.

-Evet,hazırım.dedi

Büyükannesi elinde bir mavi duman hüzmesi oluşturdu ve Felix'e birşeyler anlatmaya başladı.

-Gördüğün gibi Felix tüm canlılar büyüyle iç içe yaşıyor. Eğer büyü yapmak istiyorsan doğadaki büyüyü hissetmen gerek. Şimdi gözlerini kapat. Derin bir nefes al ve büyüyü hisset. Şimdi akımı ellerine doğru yönelt ve bunun gibi yapmaya çalış. Büyükannesi büyü topunu ileri fırlattı ve çimenlerin küçük bir bölümü tuzla buz oldu. Büyükannesi emin bir tavırla sıra sende dedi.

Felix gözlerini kıstı. Odaklanmaya çalıştı. Üzerinde bir baskı var gibi hissediyordu. Su perisi taşında kolay olmuştu ama bu. Derin bir nefes aldı.

Enerjiyi hissetti. Büyükannesinin dediği gibi enerjiyi ellerine doğru yöneltmeye çalıştı. Biraz zorlanıyordu. Ellerinde büyü topu oluşmaya başlıyordu. Büyükannesine baktı. Büyükannesi gülüyordu ve kafasını evet anlamında salladı. Felix artık gülüyordu. Başardığında inanamıyordu. Biran duraksadı. Birşeyler yanlış gidiyordu. Elleri titriyordu. Büyükannesine baktı yüz ifadesi birden değişmişti.

Felix artık büyüye hakim olamıyordu. Ellerinden büyü topları etrafa fırlıyordu. Kendini durduramıyordu. Hava birden karardı. Büyükannesi ona doğru koştu ama büyü toplarından biri ona çarptı ve yere düşmesine sebep oldu. Annesi içerden Felix'e doğru koştu. Büyü topları her yeri yakıp yıkıyordu. Annesi içerden bir kolyeyle gelmişti. Kolyeyi hemen Felix'e taktı. Felix artık büyüyü hissetmiyordu. Annesi Felix'e sarıldı ve hepsi geçti diyerek onu teselli etmeye çalıştı.

Felix büyükannesine bakıyordu. Annesi ağlayacak gibiydi ama güçlü gözükmeye çalıştığı her halinden belliydi. Büyükannesi kımıldamıyordu. Onu öldürmüş olma düşüncesi Felix'i yiyip bitiriyordu. Annesi sürekli geçti artık geçti diyordu. Felix korkmuştu. Az önce ne olmuştu. Herşey hızlıca gelişmişti. Bundan sonra ne olcaktı büyükannesine bir şey olursa Felix ne yapardı.

Secret WizardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin