(Herschreven)
Ik pak de bak chips van de tafel af en zet hem op mijn schoot. Ik richt mijn beeld weer op de film; Nothing Hill. Ik lach om een grapje van Spike en hoor dan dat de deur wordt open gemaakt. Ik zet de film op stop en zie dat mijn moeder binnenkomt van haar 50e date, als het niet meer is. Ze heeft een rode jurk aan met zwarte hakkenschoenen. Ze ziet er mooi uit, maar zo gaat het tegenwoordig elke dag. En telkens komt ze terug met een chagrijnig gezicht. Maar tot mijn verbazing nu niet- ze kijkt blij.
'Mam? Nu al thuis?' vraag ik. 'Ja, Joni.' Ze kijkt me blij aan. 'Wat is er?' vraag ik. 'Ik heb de juiste man ontmoet!' Mijn gezicht betrekt, daar gaan we alweer. 'Wat Joni? Trek niet zo'n gezicht. Hij is een rijke man! Hij is eigenaar van: Company Styles.' 'Dus het gaat je alleen maar om het geld?' roep ik. 'Joni! Sla niet zo'n taal tegen me aan dame!' Ik kijk haar aan en rol met mijn ogen. 'Ga nou niet tegen mij je ogen rollen! Anders heb je je IPhone een week niet!' Mijn mond valt open van verbazing, heeft ze gedronken ofzo? 'Morgen komen ze.' 'Wie?' spuw ik. 'Des Styles, met zijn zoon Harold Styles.' Ik begin automatisch te lachen. 'Harold? Wie noemt zijn kind nou Harold?!' lach ik. 'Nu is het genoeg Joni! Naar boven. Je gedraagt je morgen, denk daaraan dame!' Ik gooi de popcornbak om en stamp de trap op. 'Joni! Kom terug en ruim die popcorn op!' Ik zie haar woedend gezicht nu al voor me en begin te lachen. 'Ik moest toch naar boven?' roep ik lachend terug. 'Gedraag je eens als een kind van 17!' roept ze terug. Ik smijt de deur dicht en ga achter mijn computer zitten. Ik maak een staart van mijn zwarte krullen en start de computer. Ik log in en ga naar google. Eigenlijk ben ik wel nieuwgierig naar de Styles'. Ik typ hun bedrijf in en krijg meteen bin webpagina. Ik klik op info en lees de tekst.
Company Styles,
Een bedrijf dat 7 jaren geleden is opgebouwd en nog steeds een welvarend bedrijf is. Des Styles, grote eigenaar is dus ook super trots op wat hij bereikt heeft. Samen met zijn zoon- Harold Styles- staan ze lachend op elke cover, pagina.
Ik bekijk de foto's en klik dan op informatie Styles'. Ik zie Des, maar mijn oog valt op zijn knappe zoon. Mensen zeggen dat hij arrogant is, maar als ik kijk geef ik de mensen een groot gelijk. Hij staat grijnzend op de foto. Hij heeft een witte blouse aan die aan de mouwen zijn opgestroopt. Zijn zwarte jeans zit strak om zijn dunne lange benen. De bruine laarzen maken het plaatje compleet, maar niet te missen is de grote, zelfverzekerde grijns van hem. Ik vind hem nu al arrogant, ook al is hij de knapste persoon die ik op internet heb gezien, met zijn bruine krullen, smaragdgroene ogen en zijn schattige kuiltjes die je duidelijk ziet. Ik scrol naar onder en lees de info.
Harold Styles, Harry Styles.
20 jaar
Opgegroeid in Cheshire, Holmes Chapel, Engeland,
Zoon van Des Styles een de grote oprichter van Company Styles. Hij werkt ook in dit bedrijf, zijn taak is alles met het geld in orde te houden. Hij was op de basisschool al een van de beste in rekenen- wiskunde- vandaar zijn taak. Zijn karakter is nogal zelfverzekerd. Laat we er maar op houden dat hij vol van zichzelf is.
Jada Wiliams, London News
Deze website is niet van de Styles' zelf, maar van een meisje. Hij weet dus niet wat er hier over hem is geschreven. Als ik dit lees heb ik er al helemaal geen zin, ze mogen van mij morgen schappen, knap of niet. Hij lijkt me een arrogante, verwende jongen.
JE LEEST
My new "Brother" {H.S}
FanfictionJoni Balares, dochter van een weduwe. Ze heeft haar leven eindelijk weer perfect, maar dat verandert al snel als de arrogante, knappe Harry Styles in het beeld komt. En nog wel eens als stiefbroer! Maar wat als ze gevoelens voor elkaar krijgen? @Rob...