Ik pak het zoveelste glas van het dienblad van een dienaar af en drink het voor de zoveelste keer leeg. Harry die tegenover me staat kijkt me voor de zoveelste keer bezorgd aan.
'Joni, moeten we niet naar huis?' Zijn bezorgde blik laait een woedende reactie bij me op. Mijn emoties spelen op door de drank. 'Ik kan voor mezelf zorgen Harry,' snauw ik bits terug.
'Blijf hier aan de bar zitten Joni. Ik ga Des zoeken. Als ik terugkom en jij bent hier niet meer te vinden, dan zwaait er wat,' hij draait zich om en beent door de poserende menigte. Ik rol met m'n ogen en kijk de zaal rond. Ik ben toch geen klein kind? Ik kan best wel voor mezelf zorgen.
'Joni, kom je mee?' Hij steekt zijn arm uit. Ik rol weer met m'n ogen en laat mezelf van de fluweelrode kruk glijden. 'Dat ging makkelijker dan gedacht,' grinnikt hij. 'Hou op! Ik heb benen en weet je wat dat betekent? Ik kan gewoon wegrennen,' spuug ik. 'Goed goed,' hij fronst en zijn grip verslapt.
'Waar gaan we naartoe? Ik wil nog zo graag poseren!' Harry lacht en laat me los om met zijn handen op zijn knieën te steunen. 'Wat lach je nou? Ezel,' ik kijk hem smerig aan. 'Ik vind je veel leuker als je dronken bent Joni,' hij stopt met lachen en kijkt me aan met zijn lip tussen zijn tanden.
Ik pak zijn nek vast met een hand en mijn
andere hand vliegt door zijn krullen. Ik druk mijn onderlichaam tegen het zijne en zijn ogen vliegen open 'holy shit,'.
Ik druk mijn lippen verwachtingsvol op de zijne en mijn ogen blijven open om zijn reactie op te wachten. Maar het enigste wat hij doet is kort en met stoten ademen.
Ik trek terug en sla m'n ogen neer. 'Het spijt me,' ik frons zenuwachtig 'ik ben dronken weet je nog?' Hij kijkt me aan met een rare blik en zijn handen vliegen door zijn haren. Hij kamt ze met z'n vingers weer naar achteren. 'Kom, we gaan naar huis,' hij draaide zich om en sprong zowat in de eerste taxi.
JE LEEST
My new "Brother" {H.S}
FanfictionJoni Balares, dochter van een weduwe. Ze heeft haar leven eindelijk weer perfect, maar dat verandert al snel als de arrogante, knappe Harry Styles in het beeld komt. En nog wel eens als stiefbroer! Maar wat als ze gevoelens voor elkaar krijgen? @Rob...