Kilkanaście godzin temu dojechałem do domu.
Wszystko byłoby okey gdyby nie uczucie i wrażenie że jakaś Skoda mnie śledzi...
Szczerze obawiam się najgorszego a najgorszego to mam na myśli Norweg. Czy on do cholerny jasnej kiedyś nie da nam spokoju ja przez ostatnie tygodnie życie w ciągłym strachu i niepokoju.Właśnie jestem przed domem zaczęłam szybko Walic w drzwi. Otworzyła mi jakas dziewczyna. Nie no serio? Normalnie chce mi się ryczeć. Mam go dosyć mówił że ona nic nie znaczyła. Że nic się nie stało wtedy. Mam go serdecznie dosyć...
Wybieglam z posesji Andreasa. Andreasa Wellingera skończonego dupka.
Nagle mój telefon zaczął wibrowac w kieszeni kurtki jeansowej.
Andreas. Znowu pieprzony Andreas który myśli że jest pepkiem świata.
Z tej nienawiści aż walnelam telefonem o chodnik i zaczęłam iść w kierunku auta.
Pojechałam pod skocznie. Czemu? Sama nie wiem... Po prostu wiem że widok skoczni mnie uspokoi.Obudzilo mnie pukanie w szybę auta... Przetarłam oczy po czym zobaczyłam kto stał po drugiej stronie. Byk to Andreas ale na szczęście Andreas Wank.
Wyszłam z auta po czym się zaczęło. Spytasz co no już Ci mówię
-Co ty tu robisz? A ty przypadkiem nie miałaś być w Austrii? Wg czego Welli zawalił treningi od tygodnia? Co się stało?
-Koleś zdejmij kask bo cię chyba w mózg ciśnie... - powiedziałam po czym wsiadam do auta i pojechać sam do domu, domu rodziców.
Gdzies po 15 minutach byłam w ogrodzie. Aż mi się jedno wspomnienie ciśnie na usta.
Andreas, i zapytanie czy będę z nimi grać w.... Już nie pamiętam co to było.
Albo i wiem..."Czym prędzej zjadłam śniadanie i udałam się do ogrodu. Usiadłam na schodach, zamknęłam oczy i zaczęłam patrzeć się w stronę słońca. Kiedy ktoś lub coś zasłoniło mi je otworzyłam oczy i zobaczyłam przed sobą Andreasa
-Co powiesz na paintball'a ?
- eee....no fajnie a co ?
-Jedziesz z nami ?
[...] "Nagle poczułam czyjąś rękę na moim ramieniu.
Odruchowo odwróciła się a za mną stał...------------------------------------
NO HEJ
No to teraz ciąg dalszy książki zależy wyłącznie od was.
1. Czy Anika ma wybaczyć to Andreasowi
2. Czy też ma nie wybaczać.
Wy decydujecie ja piszę
CZYTASZ
Druga Szansa || Andreas Wellinger||✅✅
Fanfiction💜 DRUGA część książki pt Nowe życie 💜 Anika jak już wiemy przeprowadziła się do polskiego Zakopanego. Tam, jak dobrze wiemy poznała kardę skoczków, zdobyła pracę. A co z jej marzeniem o skakaniu ? czy się spełni ? Tego się dowiemy. Kto jej pomoż...