Hátra fordúltunk, hogy megnèzzük ki az isten köszönget itt nekünk de bár ne tettük volna.. Taehyung ès Jin ott álltak előttünk egy nem túl kedves mosollyal az arcukon..-Yah, mit akartok?- gondoltam ha kemèny gyereknek tűnők az majd segít..
-Mi mit akarunk? Az a kèrdès rátok is vonatkozik.
-Ránk? Mièrt is?- kèrdezte Namjoon, aki próbált nyugodtan látszani.
-Mondjuk 2 okból is. Te.- mutatott Taehyung Nam-ra.- minek jöttèl nekünk. Ès te.- mutatott ezzel az alkalommal rám.- reggel belèm jöttèl plusz mèg visszamertèl pofázni.
-Èn mentem belèd?! Te normális vagy? Te jöttèl nekem te bunkó állat!
-Yah, plusz az utcán èn sem direkt mentem nektek idióták.- hát mit ne mondjak.. nem tetszett nekik ez a hangnem.
Megfogtak minket a pólónk nyakánál ès a szekrènysorhoz szorítottak.
-Na mi legyen velük?- mosolygott Taehyung Jin-re.
-Hmm mèg nem tudom, lehet ha szájon basszuk őket akkor megtanulják, hogy kell beszèlni az idősebbel.
-Teccccik az ötlet. De nem akarok megint büntetèsben ülni suli után pár nyomorèk miatt..
-Hát ezaz, hogy èn sem. Akkor talán suli után megkereshetjük őket.- de jól elbeszèlgettek basszátok meg.
-Yah! Mi is itt vagyunk balfaszok! Fu ennyire hülyèk vagytok?
Már emelte a kezèt Taehyung amikor is egy tanár szólt Jinnek ès Namjoonnak, hogy tudnának-e segíteni neki. Èdes atyám..
Nam ès Jin elmentek segíteni a tanárnak mire be is csengettek. A folyosók üresek lettek csak mi ketten voltunk ott.
-Most már elengedsz? Tudod nekem bent kène lennem az órámon.
-Nem.
-A faszt nem. Na hagyj elmenni.
-Minek olyan fontos neked azaz óra, tán csak nem a barátnőd vár?- mosolygott gúnyosan rám. Tch.
-Ès ha igen? Na eressz el!
-Oh hát akkor így járt a barátnőd.- èppen szólaltam volna meg amikor megcsókolt(?) HE? Mièrt? Hogyan? Mikor? Hogy? Mièrt csinálta ezt?! Aish ez nem normális.
Ellöktem magamtól így kicsit hátrèbb lèpett így már ajkaink külön váltak ès èn is szabadon mozoghattam.
-TE NORMÁLIS VAGY?!-kiabáltam le a fejèt, persze tetszett a csók meg hát már erre vártam több ève de akkor is.. nem így ès ebben a helyzetben.
-Aha, csak ki akartam próbálni milyen egy fiúval csókolózni ès hát mivel pont itt álltál ezèrt te voltál a teszt alanyom.- e hangjában nyugodtság volt ami rohadtul idegesített.
-Yah, csókolgassad a hülye barátodat ne engem!
-Neki más tetszik szóval őt nem fogom.
-Ès mègis ki?
-Hát, a te hülye barátod.- vonta meg a vállát. Na ne. Nem.
-Hát de akkor mièrt ilyen bunkó?!
-Mert máskülönben nem mer oda menni hozzá.- leült a folyosón lèvő egyik padra ami ott volt nem messze tőlünk.- sokszor mondtam már neki, hogy menjen oda aztán lesz ami lesz. Maximum elküldi a picsába.- miközben magyarázott leültem mellè tisztes távolságba.
-Na az lenne az utolsó amit Namjoon megtenne.. Neki meg bejön Jin de hát èn is hiába beszèltem neki, hogy menjen oda..- sóhajtottam mert fura, hogy lehet ezzel az egoista f@sszal normálisan is beszèlni.
-Na ès veled mi a helyzet? Tènyleg van barátnőd?- most mièrt kèrdi?
-Nem. Csak gondoltam akkor majd elengedsz- megvontam a vállamat. Ő csak halkan nevetett. Na most meg mi olyan vicces.
-Na mindegy. Megyek inkább órára. Majd mèg dumálunk, menj te is órára nehogy a tanárod megbüntessen.- felállt a padról egy gúnyos mosollyal kisèrve.
Hogy èrti azt, hogy majd mèg beszèlünk?
#🌈🐔
YOU ARE READING
Love In One Week. [Vkook] ✔️
Fanfiction° 1 hèt alatt felszedni a kiszemelted? Hihetetlennek tűnik nem? Na de Jungkook-nak valahogy mègis sikerült ezt megoldania... °