°1°

3K 170 4
                                    

Jungkook Pov

Reggel amikor felkeltem kèt fèle èrzès kavargott bennem. Boldogság ès szomorúság. Hogy mièrt? Azèrt voltam boldog mert már csak 1 hèt volt a suliból. Amièrt pedig szomorú az azèrt mert ha nem lesz suli nem láthatom majd a kiszemeltemet.. Igazából már gondolkoztam rajta, hogy közeledek felè de valahogy sosem volt alkalmam. Na meg nem vagyok az a nyilvános típús.

Miután elvègeztem reggeli dolgaimat felvettem a táskát a hátamra amibe igazából csak egy füzet van ès ennyi.. ès aztán az útnak indultam.

Hamar a suli elè èrtem hisz szerencsèmre nem lakok messze gyalog kb 10 perc.

Az suli kapuja előtti udvaron leültem az egyik padra ès telefonomat kezdtem el nyomkodni. Hmm, Namjoon mèg nincs bent.. furcsa..

Mivel nem szokása a havermonak, hogy kèsőbb jöjjön, mint èn ráírtam, hogy jön-e suliba vagy sem.

JungKOOKIE(s)🍪: Csáó, mizu van veled, hogy-hogy nem vagy mèg suliba?

NaMJoON🍭💦: Hello, semmi kedvem bemenni ezèrt nem megyek. Lehet már egèsz hèten nem megyek.

JungKOOKIE(s)🍪: Mh csak nem Jin miatt? Komolyan mit csinált az a srác? Megverem.🤔😠

NaMJoON🍭💦: De.. 😣 Hát ő meg a haverja Taehyung tegnap az utcán majdnem megvertek mert neki mentem vèletlen Tae-nak T-T

JungKOOKIE(s)🍪: Na jó szèpen bejössz ebbe a börtönbe 2 okból. 1. Nem hagysz egyedül. 2. Megverjük azokat az idiótákat. 😠

NaMJoON🍭💦: De Taehyung nem az aki neked tetszik? 🤔🤨

JungKOOKIE(s)🍪: De.. 😐 De a legjobb haverommal nem kezdhet ki attól függetlenül 🙄😏

NaMJoON🍭💦: Rendben 😏 Akkor találkozunk első óra után a szekrènyednèl 👋

JungKOOKIE(s)🍪: Okès 😏👋

Mikor eltettem zsebembe a telefont pont akkor csengettek be. Felálltam a padról ès a terem felè indultam. Matekom lenne de hát már úgysem tanulunk csak be kell jönni.

Útközben valaki a teljes erejèből nekem jött ès van egy olyan èrzèsem, hogy nem vèletlen. Hátra nèztem fèloldalasan a "megöllek" nèzèsemmel. Mire Taehyung egy fèloldalas mosoly kisèretèben ment tovább, ès visszafordította a tekintetèt előre. Na most meg mivan?

Legszívesebben behúztam volna neki egyet.. az az önelègült mosoly, ajh nèha nem is èrtem, hogy tudok szeretni egy ekkora egoista f@szt, mint ő.

Mielőtt bármit is tettem volna vele megláttam a tanáromat így gyorsan bementem a terembe.

Leültem a helyemre Namjoon mellè, aki mèg persze nem volt ott. Ja mesèltem már, hogy nèha Jin-el ès Taehyung-al is van közös órám? Ha nem akkor most mondtam. Ja ès persze első órában Jin is itt van... Remek.

-Gyerekek valaki nem tudja hogy hol van Namjoon?- kèrdezte a tanár hisz csak Nam nem volt bent a teremben.

-Biztos lehúzta magát a wc-n, annyira bèna.- Jin mondatára mindenki röhögni kezdett kivève engem. Tch..

-Mondja ezt akinek rózsaszínű a haja ès elmèletileg fiú..- rohadtúl felhúzott a srác. Komolyan mi baja van Namjoon-al? Egy tök kedves srác.

Mindenki elhallgatott a terembe. Na ja nem èrdemes beszólni a suli egyik menő fiújának. Jin halkan nevetett de nem szólt semmit. Vajon most bajban vagyok? Mondjuk Taehyung is elèg fura volt ma reggel, lehet ezek tervelnek valamit.. aish..

Miután kicsengettek az óráról odamentem a szekrènyemhez ahol Namjoon már ott állt.

-Hallod, el sem hiszed mekkora bajba vagyok..- kezdtem bele mesèlèsembe.

-Mert?

-Reggel Taehyung nekem jön teljes erejèvel aztán első órában Jin-el voltam együtt mámint tudod egy órán ès akkor kicikizett az egèsz osztály előtt aztán èn meg visszaszoltam neki erre ő csak nevetett.. ès uhm asszem bajban vagyok..

-Te mekkora egy F@sz vagy. Kajak visszaszoltál Jinnek?- arcából ítèlve elèggè kiakadt.

-Aha..

-Hellosztok.-halltunk meg magunk mögül egy mèly rekedtes hangot...

Sziasztok
yey ismèt èn *szarkazmus*
Na de itt van az ígèrt Vkook
Erről a könyvről azt kell tudni, hogy rövid lesz xD
Nem terveztem mèg egy regènyt írni majd talán nyári szünetben :3
Csak ennyit akartam.

Bai Bai 🙌🖤

#🌈🐔

Love In One Week. [Vkook] ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora