"-Csak egy feltètellel megyek el innen.
-Akkor mondd mi az a feltètel.."-Hogy ha azt mondod, hogy az enyèm leszel.-a homlokát az enyèmnek döntötte ès èreztem ahogy szívem kihagy egy ütemet.
Ajkaim elnyiltak meglepődöttsègem miatt. Az ujjainkat szèpen lassan összekulcsolta ès várta a választ.
Most vajon komolyan gondolja? Eddig úgy tudtam utál. Honnan jött ez a hírtelensèg?
-Taehyung, nem tudom mit feleljek hisz.. eddig úgy tudtam utálsz..- nagyot sóhajtott ès hátrèbb húzódott egy kicsit.
-Figyelj Jugnkook. Èn nem utállak. Ès sosem utáltalak, csak nekem nehezemre esik nèha èrzelmeket kimutatni. Meg tudom, hogy megütöttelek.. de utálom ha valaki visszabeszèl legyen az bárki is. Egyèbkènt úgy beszèltük meg Jin-el, hogy majd gyomorszájon váglak de nem akartalak, szóval ja.. De nekem már az elejèn eldölt a fejemben, hogy megszerezlek ha akarod ha nem. Ès azèrt vártam eddig mert sosem volt jó okom arra, hogy oda menjek beszèlni veled. De az, hogy aznap Namjoon belèm jött pont kapóra jött ès mivel Jin is tartott Nam-tól, hogy elküldi ezèrt úgy döntöttünk így fogunk hozzátok közel kerülni. Igen tudom elèg hülye terv de ezt kell szeretni.- egèsz vègig a szemembe nèzett ès nyugodt hangon beszèlt. Hogy tud ilyen nyugodt maradni?
Kicsit lejebb hajtottam a fejemet ès elgondolkodtam azon amit mondott. Hihető volt de másrèszt meg elèggè fura. Nem tudom èrdemes lenne-e összejönni vele, hisz ő már idèn ballag ès aztán pápá Taehyung. Aztán ki tudja hova megy tanulni ès milyen messze.
-Taehyung èn hiszek neked, de..- valamièrt megakadtam mondandómba. Nem tudtam mit feleljek. Tènyleg elakarom halasztani ezt az alkalmat? Meg lehet nem járnèk jól hisz azt mondta bármi áron megszerhez. Ha akarom, ha nem. Az a baj Tae egy olyan szemèly aki bármire kèpes, ès mi van ha meg fog erőszakolni?
-De..?- lehet egy kicsit túl sokáig gobdolkoztam ismèt.
-De.. Okès, benne vagyok.- ezt mèg megfogom bánni..
-Szeretlek Jungkook- suttogta miközben egy mosoly került arcára.
-Èn is tèged Taehyung- moslyodtam el èn is.
Pár perc után befeküdtünk az ágyba míg ő átölelte a derekam èn addig a mellkasához bújtam.
-Amm, lehet egy kèrdèsem?
-Akár kettő is.
-Most már becèzhetlek?
-Aha, de csak ha nem gáz a becenèv.
-Hm a Tae az csak lerövidíti a neved, az nem gáz. Vagy de?- halkan elnevette magát.
-Nem, dehogy.
Ezután elèg nagy csend lett. De nem a kínos csend hanem az a nyugtató csend. Annyira jó èrzès volt most így feküdni.
Egy kis idő után halk szuszogást hallatszott ami azt jelenti Tae már aludt. Egy ideig nèztem az arcvonalait. Annyira szèpek voltak ès a bőre is olyan szèp fehèr volt. Nem sok kellett ès èn is elaludtam mellette. Ám reggel amikor felkeltem megbántam minden kis apró rèszletet az estèből..
Vagyis a nap kezdetèn ezt gondoltam..
Najóó gondolom mindenki èrzi, hogy nemsokára vège 😂 Aish (Rekaa211_) pedig azt hittem hosszabb lesz ;-; na mindegy XD
#🌈🐔
ESTÁS LEYENDO
Love In One Week. [Vkook] ✔️
Fanfic° 1 hèt alatt felszedni a kiszemelted? Hihetetlennek tűnik nem? Na de Jungkook-nak valahogy mègis sikerült ezt megoldania... °