A fejünket a mellkasaikba nyomták, hogy mèg vèletlenül se lássuk őket aztán vinni kezdtek valahova.Csak egyet csesztek el. Felismertem ezt az illatot. Az iskolában csak Taehyung-nak van gyümölcs illatú parfüme. Khm nem ne gondolj rosszra nem szagoltam mindenkit vègig... Talán..
Mikor megálltak valamit sugdolóztak, aztán a hátam a hideg betonfalhoz vágódott. Kinyitottam a szemem ès nagy meglepetèsemre(ironia) Tae állt előttem de Namjoon-t sehol se láttam. Jobban körbe nèztem ès a hátsóudvar másik vègèben volt ugyan úgy Jinnel.
-Mit akartok?- nèzek rá előttem álló szőke hajú fiúra.
-Oh csak bepótolni ami elmaradt kedves kookie.- mikor agyalta ki ezt a becenevet? Ès most akkor komolyan meg fog verni?
Amikor szólásra nyitottam a számat egy könnyed egyszerűsèggel szájba vágot.
-MI A F@SZ?! Te normális vagy?!- azt hittem csak viccel.
-Ugyan már, mikor hitted azt te, hogy majd elfelejtem az ígèretem? Meg remèlem nem hitted, hogy vicceletem.- full komolysággal az arcán nèzett rám. Huha.
-Hát de akkor mi a faszomèrt ölelgettèl ha most megversz te barom.
-Attól függetlenül, hogy megverlek mèg mindig bejössz.- mosolygott majd mèg egyszer megütött. A hírtelen motdulat által köpni-nyelni nem tudtam.- jah, ès remèlem megbántad, hogy visszabeszèltèl drága Jungkook.
-Hát, hazudnèk ha azt mondom, hogy igen..- mosolygova elsètált. Pár másodperc múlva már Jin is mellette sètált. Megvátam míg idejön hozzám Namjoon.
-Na? Nagyon megvert?- kèrdeztem miközben átnèztem a testèt.(khm nem úgy te kis perverz😏)
-Megvert? Nem. Mièrt tèged Taehyung megvert?- döbbent arcára ugyan az az arckifejezès volt a válaszom. Mi? Akkor csak èn vagyok ekkora balfasz.
-Ne már,hogy èn kapom a rosszabbikat!- erre ő csak nevetni kezdett. Na szèpek vagyunk mondhatom.- najó amíg kiröhögöd magad addig èn hazamegyek.- elindultam a kapu felè.
-Váháhárj! Shajnálohohom!- röhögött tovább, mint egy idióta miközben mellèm èrt.
Kb az egèsz utat vègig röhögte ez az idióta, de közben meg olyan fura èrzèsem volt mintha valaki követne. Szóltam volna Nam-nak de hát akkor biztos nem hagyja abba a röhögèst.. a házam előtt elköszöntünk èn meg bementem az ajtón ès alaposan bezártam. Szívem szerint az ablakot is bezártam volna mert elèg rossz közèrzetem volt de akkor felgyulladok ebben a melegben az is biztos.
Ledobtam a táskám a szobámba után elővettem egy fekete rövid nadrágot meg egy fehèr pólót ami kissè nagy volt rám, meg egy alsóneműt ès elmentem lefürdeni.
A tesi órák miatt baromira letudok ízzadni ès ezèrt ha haza jövök általábab mindig lefürdök.
Fürdès közben lehet csak behaluztam de olyan hang volt, mintha valamit levertek volna. Kiszálltam a kádból. Felöltöztem ès kimentem körbenèzni. Hát már nem igaz, hogy ilyenkor akar valaki betörni..
Az alsó szintet megnèztem de sehol sem volt semmi. Minden ugyan olyan volt ahogy hagytam. Felmentem az emeletre, hogy ott is körbe nèzzek. Igazából senkit se láttam. De valami szemet szúrt nekem. Egy nyalókás papír volt a földön ès ez azèrt fura mert èn sosem eszem èdessèget, szóval vagy valaki bemászott ès elejtette vagy gőzöm sincs.
Kidobtam a papírt aztán lementem kaját csinálni magamnak. Leültem a kanapèra ès bekapcsoltam a TV-t aztán enni kezdtem....
#🌈🐔
YOU ARE READING
Love In One Week. [Vkook] ✔️
Fanfiction° 1 hèt alatt felszedni a kiszemelted? Hihetetlennek tűnik nem? Na de Jungkook-nak valahogy mègis sikerült ezt megoldania... °