°7°

1.5K 148 7
                                    


Reggel amikor felkeltem Taehyung már nem volt mellettem. Felkeltem az ágyból ès elmentem körbe nèzni a házban. Azt gondoltam, hogy majd egy finom reggelivel vár a konyhábna, mint a drámákban.. de hát nem. Mondjuk a Kim Taehyung szóvla ne várjunk többet. Na meg asszem lemondhatok majd mellette a romantikus dolgokról.

Mikor meggyőződtem arról, hogy egyik helyisègben sem volt kissè letörve mentem fel a szekrènyemhez ès átöltöztem. Úgy döntöttem ma nem viszek semmi cuccot hiszen nem mintha leírnèk bármifèle anyagot az órán. Hiszen már úgyis èvvège van majd èv elejèn elkèrem valakitől ha fontos.

Az utam elèg csendben telt. Remèlem ma bejön Namjoon.. semmi kedvem egyedül üldögèlni a padba.

Mikor belèptem a suli kapuján Láttam Nam-ot ès Jin-t ölelkezni ami elèg cuki volt számomra. Összeillettek. Elmosolyodtam rajtuk aztán körbe nèztem Tae egyik fa alatt ült pár 'menő' sráccal együtt szóval oda semmi kèppen sem akartam menni. Úgy döntöttem, hogy hamarabb bemegyek a tesi öltözőbe.

Taehyung POV

Reggel már elèg korán eljöttem Jungkook házától ès mèg èn sem tudom, hogy mièrt.

A suliban leült egy fához aztán oda gyült pár 'menő' srác de szerencsère engem nem piszkáltak.

A tefonomat nyomkodtam amikor is úgy döntöttem felnèzek a kèprnyőröl egy kicsit. Ekkor láttam meg Jungkook-ot aki ment az órájára ami tesi lesz. Ha jól tudom most együtt lesz óránk. De vajon èszre vett? Ès ha igen mièrt nem jött ide? Na mindegy, mindjárt kiderül.

Felálltam ès utána sètáltam lassan, hogy azèrt ne vegyen èszre. Szerencsère a folyosón voltak sokan szóval nem volt mehèz èszrevehetetlennek tünni.

Mikor bement az öltözőbe vártam egy kicsit, hogy ne legyek annyira feltünő számára.

2 perc elteltèvel kinyitottam az ajtót ès bementem.

Jungkook POV

Bementem az öltözőbe ès leültem a sarokban lèvő padra. Elővettem a telefonom ès nyomkodni kezdtem. Szinte 2 perc sem telt el az ajtó kivágódott ès Tae lèpett be rajta. Leült mellèm.

-Hali.

-Uhm szia.- most ez így valamièrt kínos helyzet..

-Amm, ne haragudj, hogy ott hagytalak szó nèlkül de el kellett valamit intèznem mèg suli előtt ès nem akartalak felèbreszteni, hisz elèg korán mentem el.

-Kb mikor?

-Reggel 5.

-Uh akkor mèg jó, hogy nem keltettèl fel mert igen hozzádbaszok valamit..

-Visszabasztam volna hozzád.- mosolygott.

-Èn meg akkor vissza-vissza basztam volna hozzád.

-Okè leállhatsz.- mosolygott ès megcsókolt. Kirázott a hideg mivel elèg jó èrzès volt ès egyben fura is. Szokatlan nekem ez a dolog mèg...- Amúgy, ma elmehetnènk valamerre..

-Ès merre?- kulcsoltam össze újjainkat.

-Nem tudom mèg. Majd órák közbeb kitalálom.- sóhajtott egy nagyot majd újból megcsókolt. Ezúttal visszacsókoltam ès az egèsz kezdett egyre hosszabb ès szenvedèlyesebb lenni. Ha most nem hagyjuk abba nagy baj lesz. Nagyon nagy baj..

Próbáltam finoman letolni Tae-t de ő erre csak az ölembe ült ès folytatta tovább amit elkezdett.....

Hehe :3
#🌈🐔

Love In One Week. [Vkook] ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora