-Mh.. Tae.. hagydh.. abbah..- próbáltam ismèt eltolni magamtól de erősebb volt nálam így kb 1 cm se mozdúlt a teste.A kezèt becsúsztatta pólóm alá ès fel-le vándorolt mellkasomon. Kicsit kellemetlenül èreztem magam hiszen fèltem atól, hogy valaki ránk nyit ès majd lefotóz vagy ilyesmi.. semmi kedvem nem lenne hallgatni egèsz nap azt, hogy 'nèzzètek ott az a buzi gyerek' vagy ehhez hasonlókat.
Mikor elvált az ajkamtól mèlyen a szemembe nèzett. A csendes öltözőben csak a lihegèsünk hallatszott. Kintről lehetett hallani az egyre közeledő lèpteket.
-Folyton csak ellöksz, komolyan ennyire szarúl csinálom?
-Mi? Nem dehogy! Csak.. aish.. fèlek, hogy valaki meglát minket.
-Szóval nem vállalnál fel akár az egèsz suli előtt?- na ezek a kèrdèsek csak egyre rosszabbak lesznek..
-De! Csak.. aish Taehyung ne kèrdezz hülye kèrdèseket. Hidd el èn felvállalnálak de mi van azokkal akik basztatnak majd?
-Kiverem a fogukat, mèg valami?- olyan komoly arccal nèzett, hogy rendesen elkèpzeltem ahogy a nyakában egy fognyaklánc lóg.
-Fuj... Hát okè ha te mondod èn elhiszem. De ezt akkor sem a suli fiú tesi öltözőjèben kène..
-Jó akkor ma este átmegyek.- a homlokát az enyèmnek döntötte ès mosolygott. Ahw de aranyos egyem meg.
-Mh, hát nem tudom Tae. Nem akarod az èn fogamat is kiverni?- elmosolyodtam mivel elèg hülye fejet vágott. De aztán egy perverz mosoly jelent meg az ajkán. Aish kell nekem megszólalni..
-Èn mást akarok kiverni ami a tièd.- húzogatta a szemöldőkèt ezzel FINOMAN jelezve nekem, hogy mire is èrti.
-AISH TAEHYUNG!-lelöktem magamról ő erre nevetni kezdett.
Bevágtam a durcit ès elkezdtem átöltözni. Időközben bejöttek a többiek is.
A tesi órám egèsz türhető volt. Egyet leszámítva, az egyik szőke csaj mindig Tae körül forgott meg nyáladzott neki, ès, higy ebben mi a rossz? Az hogy Taehyung mèg rá is játszott, hogy èrdekli.. na szèp egy srác mondhatom.. De senki ne èrtse fèlre nem vagyok fèltèkeny csak.. idegesít ez a dolog ennyi.
Tesi után jött egy biosz utána meg rajz amin 'egyedül' voltam. Mivel Nam-nak más órái voltak ès Jin-nek meg annak a nyomorèknak is ezèrt dög unalom volt az egèsz órám. A következő órám Fizika lesz amin Namjoonal együtt leszünk szerencsère, vele is règ beszèltem..
Leültem legjobb haverom mellè aki èppen olvasott valamit.
-Hali.
-Szia Kook.- mosolygott rám a könyvből felnèzve.- Mizu?
-Áh nem sok csak lenne már vège ennek a hètnek.- kezeimet letettem a padra a fejemet pedig rá a kezeimre. Egy nagy sóhajtás közepette becsuktam a szememet.
-Na ez újdonság tőled. Taehyung megbántott vagy mi?
-Hm úgy is mondhatjuk.
-Na mesèlj.- becsukta a könyvèt ès felèm fordúlt. Feljebb emeltem egy kicsit a fejem, hogy látszódjanak a szemeim ès csak nèztem előre mesèlès közben.
-Hát az volt, hogy reggel mikor beèrtem a suliba egyből elindultam a tesiöltöző felè mert gondoltam gyorsan átöltözöm, aztán Tae bejött az öltözőbe ès megcsókolt először èn nem csókoltam vissza de mikor másodjára tette meg èn akkor vissza csókoltam ès ekkor egyre szenvedèlyesebb lett az egèsz aztán megpróbáltam eltolni de ő erre az ölembe mászott ès nem akart leszállni aztán meg abbahagyta ès egy egèsz fura beszèlgetès volt aztán mondta, hogy ma este átjön ès igen. Aztán tesin pedig vègig egy szőke kurvával volt együtt.- nagyot sóhajtottam a vègèn. Ránèztem barátom arcára aki enyhèn sokkot kapott.
-Wow. Okè ez túl sok információ nekem. Nem lehet, hogy csak fèltèkennyè akart tenni? Vagy csak nem volt szíve elküldeni a csajt?
-Taenak? Na ne nevettess. Ő a legszívtelenebb ember a világon hiába imádom.
-Hát he te mondod.. szerintem annyira nem rossz szívű, vagyis amiket Jin elmondott a sulin kívűl tö kedves lehet.
-Ja.. Tegnap este eljött hozzám ès mivel nem csináltam amit ő akart ezèrt majdnem eltörte a csuklómat.
-Hát Jin azt is mondta, hogy megszerzni magának azt amit akar szóval azèrt óvatosan, hogy ellenállsz-e.
-Köszi, magamtól is rájöttem.- miután elmondtam a mondatomat be is csengettek ès bejött a tanár....
Sziasztok ;w;
Igen tudom kèstem a rèsszel de valamièrt kiment a fejemből o-o
De most már itt van ès mindenki happy xD (remèlem o-o)#🌈🐔
YOU ARE READING
Love In One Week. [Vkook] ✔️
Fanfiction° 1 hèt alatt felszedni a kiszemelted? Hihetetlennek tűnik nem? Na de Jungkook-nak valahogy mègis sikerült ezt megoldania... °