Ez az órám is olyan unalmasan telt, mint a többi.. ültünk míg a tanár mesèlte az èlete gondjait, mint pl: reggel indulás előtt elfelejtette kikapcsolni a kávè főzőt ezèrt vissza kellett mennie. Na ès akkor gondolhatjátok mennyire lehettek fontosak a többi story-k.. Örülnèk neki ha nekem is csak a kávèfőzővel lenne bajom.Miután kicsengettek Namjoon-al az oldalamon kiszenvedtem a szekrènyemhez.
-Igazából nem igazán èrtem Taehyung-ot..- mondta Nam.
-He? Ez most, hogy jön ide?
-Nèzz csak oda.- elmutatott jobb oldalra ahol Tae MEGINT azzal a lánnyal volt.. komolyan most ha csak játszani akart akkor szólhatott volna.
-Nem mèsz oda?
-Minek?
-Mert talán a csávód egy csajjal flörtől míg te örülsz, hogy èlsz?
-Hát.. nem. Majd este beszèlek vele.- megrántottam a vállam.
-Sziasztok.- hallottam Tae hangját közeledni de èn erre inkább csak elsètáltam a következő teremhez.- Hát neki meg mi a baja?
Namjoon POV
-Haver, egy csajjal lógsz ahelyett, hogy azzal a nagyon okossal lennèl.. ès ez szarúl esik neki.
-..Oh szóval fèltèkeny?- mosolygott Tae.
-Oh, igen. te meg bunkó.- megforgattam a szememet ès Jungkook után mentem. Tudtam, hogy Jinnel megbeszèltem, hogy szünetben találkozunk de most a legjobb haveromról van szó tehát majd kèsőbb beszèlek vele.
Bementem abba a terembe ahol Kooknak lesz órája de sehol sem láttam csak pár osztálytársa volt bent. Az egyik fiúhoz oda mentem.
-Hello, Jungkook haverja vagyok, Namjoon. Esetleg nem tudod merre lehet?
-Hali, Hoseok vagyok de csak J-Hope-nak hívnak, ès nem sajnos nem láttam mèg a teremben bent.
-A franc essen belè..- halkan szídni kezdtem drága barátom, hisz franc tudja hol van. A folyosón megláttam Suga-t akivel sokszor van Jungkook-nak órája szóval tőle is megkèrdeztem.
-Hali Suga, nem láttad Jungkook-ot a folyosókon?- általában Suga-hyung mindig a folyosón ül szünetben.. vagy óra közben.
-Csáó, uhm azthiszem az udvar felè ment.
-Oks köszi.- az utamat az udvar felè vettem.
Jungkook POV
Útközben meggondoltam magam ès a terem helyet inkább az udvarra mentem. Komolyan mèg azok után oda akart jönni beszèlgetni? Tch.
Pár per múlva láttam Namjoont felèm futni. Na remek..
-Hát te nem a terem felè indultál meg?- leüllt mellèm a padra.
-De.. de meggondoltam magam- megrántottam a vállamat. Annyiszor csinálom ezt, hogy lehet azt hiszik idegrángásom van vagy ilyesmi.
-Mi van veled? Sosem voltál ilyen 'leszarom a dolgokat' gyerek..
-Bocs.. csak idegesít az a hülye.
-Akkor menj ès beszèlj vele.
-Ne...
-Nincs olyan, hogy nem. Mèsz ès kèsz.- mielőtt bármit mondhattam volna odahúzott Taehyung elè ès otthagyott vele.
-Uh hello..- mondtam ès inkább lenèztem a földre annyira zavarba voltam.
-Szia. Minden rendben?- a kezèt a vállamra tette. Na ne most kezdje el itt nekem játszani a jó fiút.
-Talán.- lesöpörtem magamról a kezèt.
-Áhh, szóval velem van a bajod, na mesèlj meghallgatom mi nyomja a lelked.- ezt a köcs... Akarom mondani váza gyereket egyszer megverem..
-Oh, ne beszèlj úgy, mintha nem tudnád.. pontosan jól tudod mi a bajom.- felnèztem rá.
-Hát de kook azèrt mert te bemesèled magadnak, hogy Nekem bejön az a csaj az nem az èn hibám- sóhajtott egyet mondata vègèn.- amúgy is, nekem te kellesz senki más.
-Hát de te flörtölsz vele könyörgöm, miaz, hogy bemesèlem magamnak?!
-Mert te el tudnál küldeni egy lányt konolyan?- miaz Hogy?!
-Igen, megmondom neki, hogy "bocs nem èrdekelsz" ha ezt nem èrti akkor meg "menj már innen nem èrdekel amit mondasz" ebbe mi olyan nehèz?
-Tch, hát tèged sem egy úricsaládból raktak ide.- HE? Fu èn kinyírom..
-Aish! Elegem van belőled Tae. Akkor menj oda hozzá beszèlgess vele! De akkor ne is gyere át ma este!- már idegessègemben ordibáltam vele.. persze mindenki minket nèzett a folyosón de sebaj..
Miután nem mondott semmit otthagytam a gondolataival ès inkább haza mentem, majd szerzek igazolást.
Otthon ledobtam a cipőmet ès a táskámat majd felmentem a szobámba ès magamra zártam az ajtót. Semmi kedvem nem volt kimenni onnan. Lefeküdtem az ágyra ès sírva, álomba merültem..
Sziasztook
Igen.
Megint.
Megint kèstem T-T
De ááh mindig kimegy a fejemből TvT
De ha minden igaz akkor ma mèg jön egy rèsz meg holnap is :33
Addig is egyetek sok kekszet mert a keksz az jó🍪🍪🍪Bai Bai 🙌
#🌈🐔
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love In One Week. [Vkook] ✔️
Fanfic° 1 hèt alatt felszedni a kiszemelted? Hihetetlennek tűnik nem? Na de Jungkook-nak valahogy mègis sikerült ezt megoldania... °