3. Bölüm

353 28 12
                                    

Nedensiz bir şekilde medyaya Got7 koymak istedim.

Bu arada şarkı çok hoşuma gitti. Umarım sizde beğenirsiniz.

İyi okumalar💋💋

Kayla'dan

Çocuk arkasını dönüp uzaklaştığında yerdeki telefonumu alıp mesaja bakmaya başladım.

Bir dakika!
Bir dakika!
Bir dakika!

Bu benim telefonum değilki. İnanmıyorum telefonlar karışmış. Siz ciddi misiniz?

Hemen çocuğun gittiği yöne doğru koşmaya başladım.

Biraz durup etrafa baktım ama yoktu. Hemen elimdeki telefondan arama kısmına girip kendi telefonumu aradım.

Biraz sonra o çocuk açmıştı.

Ben
"Telefonlar karışmış. Nerdesin?"

Çocuk
"Şuan uzaktayım. Yarın değiştirelim."

Ben
"Olmaz. Olmaz. O telefon benim için çok önemli."

Çocuk
"Senin elindeki telefonda benim için çok önemli. Ama şimdi değiştiremeyiz. Yarın öğlen değiştirelim."

Ben
"Neden öğlen?"

Çocuk
"Sabah dersim var çünkü. Şimdi kapatmam gerek. Sakın telefonumu karıştırıyım deme."

Ben
"Asıl sen sakın telefonumu karıştırma. Duydun mu beni?"

Çocuk
"Herneyse. Yarın görüşürüz."

Birşey dememe kalmadan aramanın kapandığını belli eden sesi duyduğumda ağzım şokla açılmıştı.

Suratıma kapattı pislik.

Sinirle elimi saçlarıma geçirip eve doğru yürümeye başladım.

Kendini beğenmiş pislik. Hayır ne sanıyor kendini?
Bu ülkenin kralı falan mı?
Egosu kendinden büyük asalak.

Hızlı hızlı yürümeye devam ederken aklıma markete gitmek geldi.

Evdeki abur cubur stoğumuz tükenmişti. Ki Beril'de yüksek olasılık bunu söylemek için mesaj atmıştı.

Hemen köşedeki markete girip kenarda duran alışveriş arabalarından birini alıp cipslerin olduğu bölüme doğru sürmeye başladım.

Elime birkaç tane cips alıp arabaya koyduktan sonra birkaç tanede çikolata aldım. Beril'le çikolata yemeye bayılırız.

Kola falanda aldıktan sonra dolan alışveriş arabasını kasaya sürmeye başladım. İnsanlar bana değişik bakışlar atarken onları umursamadan aldıklarımı kasaya koymaya başladım.

Tamam biraz fazla almış olabilirim. Ama birşey olmaz bence.

Omuz silkip aldıklarımı poşetlemeye başladım. Sonunda hepsi bitince ödeyip marketten çıktım ve tekrar eve doğru yürümeye başladım.

~~~~~~~~~

Sonunda eve gelmemle elimdeki poşetleri mutfağa koyup odama çıktım.

Üzerime rahat uzun geceliğimi geçirip aşağı indim.

Üzerime rahat uzun geceliğimi geçirip aşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Aşkın Başlangıcı¹/KTH✔✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin