صلوا عالنبي معايا كدة يا حبايبـي، أغلبنا مُراهقين او أصغر او أكبر، و مننا ناس كتير بتواجه كُل يوم مشكلة جديدة في حياتها، سواء حُب او صداقة او مشاكل عائليـة.
طبعاً كل ده بيأثر سلبيـاً علي نفسيتنـا، و بصفة خاصة الناس اللي بتعانـي بحساسيـة زيـادة في مشاعـرها.
عملنالك ايه احنا بقـا؟
ببسـاطة وفَّرنالكم إقتراحـين..
١- حضرِتك هتخُشي تكتِبي مُشكلتك اللي بتوَاجهِيها في الوَقت الحَالي علي application صراحة -لينك في البيو-، حتي ولَو بالتفاصيل، و احنا الدرَاما كوينز، هنِعرضها في الكتَاب ده، و نشُوف حل او نَصيحة من وجهة نَظرنَا، و ان شاء الله علي قَد ما نِقدر نِحل مُشكلتِك، و نكُون عند حُسن ظنك، كل المطلوب بس تشرَحلنا مُشكلتك علي الخَاص.
صراحة مش هيبين انتِ مين، مجرد وسيلة اتصال بتمنع هوايتك. عملناه علشان لو حد مكسوف او مش عايز يفصح عن هويِّـته و كدا.
٢. ممكن تكتبلنا علي البرايڤت و هنتفق معاكي علي code معين، حل مشكلتلك هينزل بيه. (طبعًا ده للناس اللي معندهاش مانع الدراما كوينز يعرفوا هي مين).
جماعة، احنا زيكم، واجهنـا مشاكل و حالات صعبة... فاحنا عدينا مشاكلنا لما فضفضنا، لما اتكلمنا و سمعنا رأي الناس..
و حتي لو كانت مشاكلكم انتم شايفينـها 'تافهه'، هنحـاول نساعدكـم فيها علي اد ما نقدر و نقدملكم كل الحُلول اللي في إيدينا.
- ملحوظة: الـUpdate هيكون كُل جُمعة و سَبت، انتِ تبعتي مشكلتِك في أي وَقت اكيد.
DQueens are always here for you 💙🌖.
أنت تقرأ
قلبـاً و قالبـاً.
Diversosلَـرُبَـمَـا قَـلْـبُـكِ يَـتَـألَـم، و لَـكِـن قَـالِبُـكِ مَـازَال يُـؤمِـن بِـوجُـود ضَوءٍ طَـفِـيـفٍ يُـزِيـلُ ذَلِـك الـألَـم يَـومًـا مَـا.