48

16.6K 1.4K 1K
                                    

Ay yorum ve oy az dedim bir de ne göreyim 22 yorum tekrar söylüyorum 22 yorum. Mutsuzum çook mutsuzum ah ah.

———

Bulunduğum ortamın gerginliği hissedilir düzeydeydi. Kışın bir türlü bitmemesinden dolayı yine kantine sıkışıp kalmıştık. Köşedeki klasik masamızda Tamer, Çağrı, Çağrının adını yeni öğrendiğim sevgilisi Büşra ve Nilay'la oturuyorduk.

Her dakika gülen Büşra Çağrıya bir şeyler anlatıp onu da güldürürken karşılarında oturan Tamer gözünü onlara dikmiş somurtuyordu. Nilay'dan bahsetmek bile istemiyordum çünkü kız bana düşmanıymışım gibi davranıyordu. Belki de haklıydı.

"Çok belli etmiyor musun sence de?" diyerek yanımda oturan Tamer'e döndüm. Beni duymamış gibiydi.

"Tamer sana diyorum." Kolunu dürttüğümde irkilerek bana döndü. Onun ani hareketiyle herkesin dikkati de üzerimize çevrilmişti. Ne hoş.

"Niye o kadar tepki verdin amına koyayım." diye mırıldandığımda sinirli bakışlarını üzerime dikti.

"Tikim var kardeşim. Bir türlü öğrenemediniz şunu."

"Senin de her yerinden tikin var lan."

"Allah öyle yaratmış ne yapalım." deyip tekrar onları izlemeye başladı.

Bu Çağrı da bir değişikti. Normalde yanımıza pek uğramazdı. Ne hikmetse sevgili yapınca yanımıza gelmişti. Benim bir sorunum yoktu ama Tamer'e yazıktı. Çocuk resmen can veriyordu.

"Geçenlerde yolda yürüyorum." diyerek söze girdi Tamer. Cümleye öyle yüksek sesle başlamıştı ki yan masadakilerin bile dikkatini çekmişti. Ben hariç. Benim gözüm kapıdaydı. Merih'in gelmesini bekliyordum.

"Bir kız geldi beni çok beğendiğini tanışmak istediğini söyleyerek numarasını elime yazıp gitti. Sanırım size bir yenge buldum." deyip güldü.

Doğruydu yani bir yere kadar. Bir kız ona numarasını vermişti ama Tamer'in numaraya bakma zahmeti bile göstermeyip elini yıkadığını biliyordum.

"Ya öyle mi? Ne güzel." dedi Çağrı.

Bu bariz bir şekilde kıskanma belirtisiydi ama mallar aşklarına sahip çıkamıyordu.

"Kızın adı neydi?" Sabahtan beri konuşmayan Nilay'ın böyle bir soru sorması da manidardı. Büyük ihtimalle benimle barışan Tamer'e bozuktu.

"Kızın adı mı? Şey kızın adı Özlem." Tamer büyük uğraşlar sonucu bir isim bulabilmişti. Ama yalan söylediği kızaran yüzünden belliydi. Bir de dudaklarını ısırıyordu bu da belirtilerden biriydi.

"Başka isim bulamadın mı?" Çağrının onun dudaklarına bakarak konuştuğunu hepimiz görebiliyorduk. Hatta Büşra da bakışlarını ikisi arasında dolandırıp duruyordu.

"Bulamadım." dedi Tamer diklenir gibi.

"Birini bulmanda yardımcı olabilirim istersen." Çağrı yamuk bir gülümseme sergilediğinde Büşra'nın onun kolunu dürttüğünü gördüm ama Çağrı bir tepki vermemişti.

"Kendine bulduğun gibi biri olacaksa sağol ben almayayım." Tamer de aynı gülümsemeyle karşılık verdi.

Büşra "Ne?" diye bağırdı ve yine kimse tarafından takılmadı. Nilay ve ben film izler gibi onları izliyorduk. Bir çekirdeğimiz eksikti.

Yüzünü sinirli bir ifade kaplayan Çağrı hızla ayağa kalkıp masayı dolanarak Tamer'in kolundan tuttuğu gibi onu da kaldırdı.

"Benimle geliyorsun."

Çıkışta Bekle [boyxboy•texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin