Başlangıç

503 25 3
                                    


İlk olarak bu benim ilk kitabım ve bu kitabı yazarkenki tek destekçim siz değerli okurlarımsınız. Bazen saçmalayabilirim, başrolden nefret edebilirsiniz anlatım dilimi beğenmeyebilirsiniz. Ancak benim bunları bilebilmem için sizin yorumlarınıza ihtiyacım var. Lütfen beni yorumlarınızdan mahrum bırakmayın.
   Not: Başlangıçta kullandığım anlatım dili  1. Bölümde olmayacak. O yüzden sadece başlangıcı okuyup bırakmayın . Çünkü adı üstünde bu daha başlangıç. Sevgilerle sizi seven yazarınız.

   Dünya asırlar önce dörde ayrılmıştı. Bunlar : ateş, su, toprak ve havaydı. Elementler zamanla özelliklerini kaybede kaybede sadece kan gurubu olarak da olsa günümüze kadar gelmeyi başarmıştı.

   Bu gruplaşma Almey'i daha adil ve barış ortamında yönetebilmek içindi. Kraliyet soyundan gelenlerin daha adil olabilmeleri namına safkan* olma gelenekleri ya da  başka bir deyişle zorunlulukları vardı.

   Ancak halklarının böyle bir zorunluluğu hiçbir zaman olmamaıştı. Elementleri ne olursa olsun ister savaşçı ister sıradan olsun fark etmemeksizinbaşka bir elementten biriyle evlenebilirdi. Ancak çocukları melez olurdu. Lakin bu olayın sıklığı dolayısıyla sorun teşkil etmezdi. Ne de olsa hepsi aynı eğitimden geçecekti.

   Doğan bütün çocuklar makam ve elementlerine bakılmaksızın ailelerinden alınır ,onlardan bi haber yetiştirilirdi. Baskın elementlerinin ortaya çıktığı 15 yaşına kadar halkla iletişime kapalı okullarda eğitim görürlerdi. 15 yaşına geldiklerinde kraliyet soyu ve halk önünde elementleri belirlenirdi. Daha sonrasında yeni başlayacakları okullarında  sıradan biri olup normal bir hayat mı sürecekleri ,yoksa savaşçı olup ülkeyi mi koruyacakları belirlenir buna göre eğitimleri devam ederdi.

   Ancak birçok kişi için bu özel gün ,bir kurtuluş, bir varoluştu. Çünkü hem aileleriyle tanışır hem de kendilerine verilen numaralardan kurtulur yeni ve gerçek bir isim seçerlerdi.

   Almey'de yaşam 15 yaşından sonra başlardı. Neyseki bizim hikayemiz yaşamı başlamak üzere olan gençlerin zamanında geçiyor.

ElementlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin