2

277 22 0
                                    

Sabah gözlerimi açtığımda Deniz'i yatağımın ucunda otururken gördüm. Rüya mı gerçek mi diye düşünüyodum ve gözlerimi ovuşturuyodum ki -düşüncemi okumuş olacak- Deniz'in "rüya değil gerçeğim hadi kalk uykucu" demesiyle gerçek olduğuna emin olup yatağımdan isteksizce kalktım. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra tekrar odaya girdim. Deniz'in üstünde beyaz etek ve pembe tonlarında gömlek olduğu için onun benzeri şeyler giyme kararı almıştım. Dolabımdan pembe eteğimi ve kot gömleğimi aldıktan sonra giymeye başladım saçımı da düzelttikten sonra artık hazırdım. Anneme Deniz dışarıya çıkcağımızı zaten dediği için sadece biz çıkıyoz diye seslendim.

-Noldu? Neden erkenden dışarıya çıktık?

-Kaan'la kavga ettik.

-Tamam biyere oturup konuşalım, dedikten sonra hem kahvaltı yapmak için hem de konuşmak için evimize yakın diye sürekli gittiğimiz beyazıt cafeye gittik. Siparişlerimizi verdikten sonra ne olduğunu sordum.

-Partide ki garsonlar erkek olmucakmış dedi ya düşünebiliyor musun erkek garson olmaz dedi ya anlamadığım zaten yanımda olcak bu ne kıskançlığı diye devam ederken telefonumun sesiyle sustu. Arayan yabancı numara kim diye merakla açtığımda yabancı numaranın aslında yabancı biri olmadığını fark edip Kaan'ı dinledim.

-Derin, Denize ulaşabiliyor musun telefonu kapalı meraktan delircem nerde biliyor musun? diye nerdeyse nefes almayı unutcak kadar hızlı konuştu ve Deniz anlamış olacak ki hayır diye kafasını salladı. Kaan'a görmedim şuan dışardayım haber alırsam ararım dedikten sonra,

-Ben sinirle telefonu kırdım bu kardeşimin numarası bunu ara, dedi ve kapattı.

Bi dakika bi dakika o ne dedi kardeşimin numarası dedi yani bende o egosu tavan dengesiz ve taş çocuğun numarası var diye sevinirken Deniz'in noldu sorusuyla kendime geldim.

-Hiç seni merak etmiş sana ulaşamamış ve kendi telefonunu kırmış dedikten sonra tek dediği telefonumu kapatmıştım.

Hmm dedikten sonra kahvaltımızı hızlıca yapıp hesabı ödedik. Eve doğru gitcektik ki Deniz'in sen git benim biraz işim var görüşürüz dedikten sonra hiç birşey dememe fırsat vermeden gelen taksiyi durdurup bindi.Bende kulaklığımı takıp eve yürümeye başladım. Odama çıkıp üstüme kemik atlet altıma da şortumu giydikten sonra kitabımı okumaya devam ettim.

Telefonumun mesaj sesiyle kitabımı bırakıp telefona baktım.

Gönderen: Deniz

Garsonlar tamamdır :D

Gönderilen: Deniz

Çok kötüsün Kaan seni öldürcek :\

Gönderen: Deniz

Yanındaydım öldürmeden kaçtım :D

Gönderilen: Deniz

Delisin

Gönderen: Deniz

Biliyorum :p neyse görüşürüz çok yoruldum sabaha kadar uyucam yarın büyük gün parti varrr ^^

Gönderilen: Deniz

Görüşürüz :)

Telefonu bırakıp bende uyuma kararı aldım evet yarın parti vardı ve benim tek düşündüğüm o gelecek mi.

Platonik AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin