"Anne ben çıkıyorum" dedikten sonra annemin cevapını duyamayacak kadar aceleyle evden çıktım. Deniz'le buluşup alışveriş yapcaktık. Bu kadar acelenin içinde annemin ne demesi umrumda değildi. Demeyi unuttum haftaya Deniz'in doğum günü var ve biz daha ne giycez bilmiyorduk... Karşıdan gelen taksiyi durdurduktan sonra vakit kaybetmeden bindim ve adresi verdikten sonra kulaklığımı takıp müzik açtım. Taksi durunca geldiğimi anlamam uzun sürmedi ve buluşcağımız cafeyi aramaya başladım. Karşıda teras cafe yazısını görünce içeriye girdim. Deniz köşede oturmuş telefona bakıp duruyordu yine sevgilisiyle konuşuyordu kesin. Bi dakika onun üstünde ne vardı mavi bol bi tişört altında da beyaz şort ve benim üstümde de aynı tişört ve şort ikimiz de çok beğendiğimiz ama aynı diye almaktan vazgeçtikten sonra aynı yerde giymeme kararı alıp aldığımız kıyafetler ve şuan ikimizde de aynı şeyler olamaz bütün gün ikimiz böyle mi gezcektik...Yanına gidince oturdum ve üstüme dik dik bakınca ben konuyu değiştirip bugünkü plandan bahsettim. Biraz oturduktan sonra Saate baktığımızda şimdiden 1 olmuştu geç kalmayalım diye kalktık. Kapıdan tam çıkarken biriyle çarpıştık "önüne baksana" pardon o ne dedi önüne baksana mı tam bi gerizekalı bakmıyom lan dicektim ki o da ne o egosu tavan dengesiz çocuk -aslında taş- Deniz ile -benim en yakın arkadaşımla- konuşuyor. Deniz sinirlendiğimi anlamış olsun nolur anlasın diye düşünürken egosu tavan taşımıza neyse sonra görüşürüz dedi. Demek ki tanıyomuş neyse.
-Egosu tavan kişileri tanıdığını bilmiyordum.
-Egosu tavan mı ah yapma Derin. Berk, Kaan'ın kardeşi gayet iyi biri.
Demek Kaan'ın kardeşi o zaman Denizin doğum gününe Kaan gelcekse kardeşi de gelir mi ki? Nolur gelsin diye düşünüyodum ki Deniz beni sürükleyip bi alışveriş mağazasının içine soktu. 1 saat kıyafetleri denedikten sonra ben çiçekli dizimin biraz üstünde beyaz bir elbise ve altına beyaz bir babet aldım. Deniz de pudra renginde boyu yaklaşık benimki gibi bir elbiseyi seçtikten sonra altına beyaz ve pudra renginde dolgu topuklu ayakkabı aldı. İkimiz de elbiselerimizi ve ayakkabılarımızı beğenip aldıktan sonra artık eve gitmek için yola çıktık. Deniz evden erken çıkıp doğum gününün yapılcağı yeri zaten tutmuş olduğu için daha fazla gezmenin bi anlamı yoktu.