Am fugit. Aveam salariul pe card si 500 de dolari in casa. Asta e ultima mea sansa. Mi-am luat o geanta cu strictul necesar si am plecat. Nu stiam unde. Speram sa gasesc o localitate mica , unde sa stau linistita pana se calmeaza totul. Nu voiam sa fug de responsabilitati. Dar, nu voiam sa ajung sa imi pierd demnitatea. Am mai pierdut-o o data in liceu, de dragul mamei. A fost cumplit sentimentul de degradare pe care l-am avut atunci. Nu vreau sa imi amintesc momentele acelea. Le uit. Au trecut. Tot ce pot este sa nu repet trecutul. Sa incerc macar sau sa mor incercand. Speram sa nu se ajunga la asta totusi.
Am simtit mirosul libertatii si am zambit. E bine . E ok. Dar apoi am observat o masina albastra in spatele meu. Am cotit brusc , dar masina era dupa mine, urmarindu-ma . La un semafor m-am uitat mai bine si mi-am dat seama ca semanau cu mafiotii din ziua precedenta. Eram tinuta sub observatie. Ce proasta sunt. Cum am putut sa cred ca pot scapa asa usor. Valorez trei sute de mii de dolari. Doar nu credeam ca vor avea incredere in mine. Ar trebui sa ma intorc, sa par ca merg prin oras. Nu imi venea sa cred ca iar eram prinsa si ca nu aveam nici o optiune. Oare daca vorbeam cu seful lor, m-ar fi pasuit putin. Poate era mai rabdator decat Theo. As putea face asta. Am oprit si le-am facut semn si lor sa vina alaturi de mine.
- Vreau sa vorbesc ceva cu seful vostru.
Mi-au facut semn sa ii urmez si au intors. I-am urmarit pana cand au ajuns la o casa impunatoare. Am trecut pe langa o piscina unde erau cel putin 5 fete superbe , doar in bikini. S-au uitat la mine cu dispret si au continuat sa se bronzeze.
Eram imbracata intr-o rochie galbena, lunga cu bretele subtiri. Dar mi se parea dintr-odata ca sunt prea dezbracata. Trebuia sa imi mai pun ceva , chiar daca as fi murit de cald. Nu imi placea deloc cum se uitau garzile lui de corp la mine.
Am ajuns intr-o camera, cu un pat in mijloc. Atat. Facea sex cu o femeie bruneta cu sanii imensi care scotea gemete stridente de placere. Nici macar nu s-a sinchisit sa se opreasca. Se uita la mine in timp ce I-o tragea.
- Am auzit ca vrei sa imi vorbesti. Vorbeste. De ce nu a venit iubitul tau? Imi place sa discut cu un barbat de la egal la egal, nu cu o pizda.
M-am inrosit toata. Imi venea sa ii dau cu pantofii cu toc ai tipei in cap. Nu mai eram deloc obisnuita sa fiu desconsiderata.
- E datoria mea, nu a lui. Am spus raspicat si dur. Am venit sa cer o amanare. O sa vand casa si din calculele mele o sa am banii, in cel mai scurt timp. Doar ca am nevoie de putin timp. Nu stiam de datoria aceasta si am fost luata prin surprindere. Sau sa fac o noua ipoteca. Dar trebuie sa mai ma lasi putin.
- Din calculele tale o sa ai banii, repeta el sarcastic. Inca o papusa care crede ca poate sa gandeasca. Pentru ce sunt bune femeile , Luisa?
Fata din pat se ridica de sub el si incepu sa ii linga penisul. Apoi il lua pe tot in gura pana cand se ineca.
- Vezi ca stie lectia? Tu nu o stii si cred ca nu strica sa ti se reaminteasca pozitia. Hai pleaca de aici, ii spuse femeii. Idioata asta mi-a stricat cheful .
Picioarele au inceput sa imi tremure. Nu era de bine ce tocmai se intampla.
- O sa chem politia , daca mi se intampla ceva, am amenintat eu cu glas tremurator.
Barbatul a inceput sa rada.
- Esti invitata mea! Chiar ca esti proasta de crezi ca esti aparata de politie. Este la degetul meu mic, draga mea. Hai ia-ti telefonul si suna. Sa vedem ce se intampla!
Tremuram ingrozitor si ma albisem. El s-a apropiat de mine , inca dezbracat si eu vazut cu oroare cum incepuse sa aiba, din nou, erectie.
- Sa zicem ca iti mai dau ceva timp, ca am incredere in calculele tale. Dar , pentru asta am nevoie de o garantie de la tine.
Am dat un pas inapoi si inca unul pana am ajuns la perete. Dar el se apropia si simteam ca nu voi avea scapare. Chiar eram proasta si imi meritam soarta. Nu voiam totusi sa ma dau batuta fara lupta. M-am uitat disperata prin camera in cautarea unei arme. Si spre bucuria mea am vazut pistolul acestuia pe noptiera. Am sarit spre ea , dar si el era rapid. M-a prins de rochie si a inceput sa traga de ea cu furie.
Am tipat panicata si am incercat sa ating pistolul. Bodyguarzii isi si-au scos la randul lor armele. Dar nu faceau nimic, se uitau la spectacolul pe care il dadeam. L-am lovit cu piciorul intre picioare si barbatul a strigat nervos. Am ajuns la pistol si l-am atintit asupra lui.
- Stati sau voi trage.
Toti incremenisera. Nu se asteptau la deznodamantul asta. Dar usa s-a deschis si mana mea s-a dus catre persoana care a intrat. Unul din bodyguarzi s-a repezit la mine si m-a imobilizat. Ma zbateam din toate puterile. Nu voiam sa accept deznodamantul. Nu doream sa fiu inca o data folosita sexual , degradata pana la nivelul unei jucarii . Incercam sa il musc pe tipul care ma tineam , dar acesta nu imi dadea drumul, ba chiar incepuse sa isi stranga si mai mult bratele in jurul meu, strivindu-ma.
- Da-i drumul. Acum. Am adus banii.
Ca prin ceata am auzit glasul lui Theo. Venise sa ma salveze. Scapam. Ii eram atat de recunoscatoare incat as fi cazut si in genunchi ca sa ii multumesc.
- La cat de mult m-a enervat iubita ta cred ca o sa renunt la bani si o sa o iau pentru mine, pur si simplu pentru a o pedepsi asa cum merita. Mafiotul se apropie de mine cu pasi mari.
- Nu , te rog. Plangeam disperata. Nu puteam sa raman la ei.
- Iti dau o 350 de mii de dolari si o lasi sa plece, vocea lui rece parca bubui in incapere.
- Ii ai la tine? Matahala se oprise si ii arunca o privire interesata lui Theo. Mana lui poposi pe parul meu si se juca cu el. Eu incremenisem de frica. Simteam ca voi lesina de teroare. Degetele lui coborau pe fata si gatul meu. Si asta in timp ce trata afaceri.
Theo deschise valiza si arata banii. Nu ma scapa din ochi.
- Ia mana de pe ea. Acum. Nu mai eram atinsa. Doar tinuta de bratele bodyguardului strans, ca sa cum I-ar fi fost frica sa nu ma piarda. Am rasuflat usurata. Picioarele imi tremuram si cred ca as fi cazut daca nu eram in bratele acestuia.
Un barbat veni si lua valiza. Aseza pe parchet o masina de numarat banii. Cateva clipe se auzi doar zgomotul facut de ea. Inr-un final acesta a dat din cap aprobator.
Am fost azvarlita spre Theo. M-am impiedicat si am cazut langa picioarele lui. Se uita la mine extrem de nervos. Nu ma ajuta sa ma ridic. Rochia imi era rupta si se vedea lenjeria neagra. M-am inrosit din nou. Eram in mod clar dezbracata de toate insusirile omenesti.
M-am ridicat cu greu si am ramas langa el.
- Am terminat totul. Femeia e libera sa plece.
- Imi place sa fac afaceri cu tine, domnule Drown. Sper sa mai facem si alta data.
- Data viitoare voi pune toata politia pe tine. Am si eu relatii, nu numai tu. Tine minte si nu te mai apropria de ea sau de mine.
S-a intors si a plecat. L-am urmat infricosata. Imi era teama sa nu fiu din nou prinsa in capcana.
Am iesit la soare si am ramas mirata sa vad cum nimic nu se schimbase afara. Am respirat cu nesat aerul incins. Era aproape gustos. Femeile inca stateau la soare. Li se alaturase si cea din dormitor. Se dadeau linistite cu crema. S-au uitat din nou la mine si apoi si-au intors privirile . Nu eram demna de interes.
Am ajuns la masina si am vrut sa intru, dar glasul lui Theo m-a oprit.
- Vii cu mine. O sa iti ia cineva masina si o sa o aduca acasa. De azi vei sta langa mine.
Ma lua de mana si ma conduse spre masina lui. Eram atat de speriata incat nu am putut sa spun nimic. Am ajuns in scaun si am inceput sa tremur incontrolabil. Nu puteam sa vad nici o iesire din cosmarul asta.
- Esti in siguranta acum, a spus el cu glas bland.
Am inceput sa plang. Mi-am pus mainile la ochi si am plans minute intregi.
CITEȘTI
Let's play a game: It's called seduction!
Romance- Trebuie sa imi spui ce vrei de la mine, am spus cu o voce joasa , controlata. Sex deja ai avut si fara sa ma obligi. Iar altceva nu imi pot imagina. Vrei altfel de sex? Sa stii ca nu sunt buna, dar m-ai cumparat si voi incerca sa ma achit de dator...