Cosmarul

24 2 0
                                    


Am stat pe terasa pana s-a intunecat. Nu am vorbit prea mult. Nu aveam ce. Fiecare eram pierduti in gandurile si cosmarurile proprii. Stiam ca a doua zi trebuia sa plec la serviciu. Era tot ce imi mai ramasese din trecut, ceva stabil care imi dadea incredere. 

M-am ridicat si am plecat spre camera mea. Am deschis sifonierul si mi-am ales hainele. Erau teribil de sifonate asa incat m-am dus la Theo pentru a-l intreba unde imi pot calca camasa si fusta. A ridicat din spranceana dreapta si mi-a spus ca nu are asa ceva in casa. 

M-am intors si am cautat altceva. Am gasit intr-un sfarsit ceva ok pentru maine. Era deja trecut de miezul noptii cand am pus capul pe perna. Libraria era la celalalt capat al orasului astfel incat trebuia sa ma trezesc devreme, maxim la ora 6. 

Am inchis ochii sperand sa adorm dar il simteam in camera alaturata. Ii simteam in continuare respiratia pe gatul meu, buzele mele ii voiau sarutarile si eu toata il voiam in mine. Era total innebunitor. Stiam ca ma uraste si totusi il doream atat de mult. 

" Faceam dragoste cu iubitul meu din liceu, Wes. Uram asta. Mainile lui erau prea brutale si nu ii pasa niciodata daca imi placea sau nu. Am auzit un ras in spatele meu si i-am vazut prietenul cel mai bun. Am vrut sa ma retrag, dar "iubitul meu" mi-a soptit la ureche ca o sa ma paraseasca si ca mama mea nu o sa mai fie niciodata invitata in Clubul exclusivist in care tocmai intrase. Am ramas nemiscata. Mi-a soptit sa zambesc , nu vrea sa ii dispara placerea lui doar pentru ca mie imi displacea. Am zambit absent ca o papusa stricata. Am simtit din nou durerea si am inchis ochii, zambind in continuare. "Deschide ochii" mi-a spus el crud. In fata mea era Theo. "

Am inceput sa tip necontrolat. Nu ma mai puteam opri. Am simtit cum cineva ma atinge si am lovit disperata. Nu mai voiam. Tipam in continuare. " Nu vreau, nu vreau" 

I-am auzit vocea calda si l-am privit. 

" Nu mai pot, am spus eu pe un ton jalnic"

M-a luat in brate ca pe un copil. Eram cu capul pe pieptul lui si plangeam. Ii udasem tricoul dar  nu ma puteam opri .L-am simtit cum imi saruta incet parul, cum imi ia capul in maini si imi saruta buzele. L-am sarutat cu brutalitate. Aveam atata nevoie de el. Aveam nevoie ca mainile lui sa ma curete de cruzimea din liceu. A incercat sa ma opreasca dar l-am muscat de buza. M-a muscat si el, iar eu l-am zgariat pe spate. M-a trantit in pat si m-a dezbracat cu nerabdare. 

A intrat in mine imediat. Ma musca de umar, de maini, de sani si eu acceptam totul . L-am muscat la randul meu de umar. Nu ma puteam stapani si am ajuns la orgasm imediat. Mintea mea era inca adormita, nu stiam daca este un vis sau realitate.

- Sunt atat de a ta! Poti sa faci orice cu mine! 

A terminat si el si a iesit repede. Am adormit imediat si m-am trezit cand ceasul a sunat. Eram goala si am vazut cum muscaturile de pe sani se vedeau pe pielea mea alba. Eram ametita de somn si am plecat spre dus. Trebuia sa ma grabesc si nu voiam nici sa il vad pe Theo. Nu voiam sa vorbesc cu el sau sa ii raspund la intrebari. 

M-am imbracat si am plecat spre usa repede. 

- Te duc eu astazi, a sunat vocea lui in spate. 

Am injurat in gand. Chiar nu voiam sa vorbesc cu el. Nu stiam ce as putea sa ii spun despre ce s-a intamplat aseara. 

-Buna dimineata si tie! am spus pe un ton calm, prefacandu-ma ca noaptea nu a existat. 

Mi-a intins o cafea si am plecat spre masina lui. Mi-a deschis usa si cand a intrat in masina s-a uitat la mine putin surprins. M-am uitat si eu facand pe nestiutoarea. 

- Ce ai visat aseara?

- Nu imi amintesc. Probabil niste monstrii. Cine stie!

Nu a mai spus nimic si a demarat. Cand am ajuns, mi-a inmanat o cheie. 

-Iti dau adresa la aceasta cheie pe telefon . Acolo va fi casa ta momentan. Vei avea hainele tale acolo, chiar azi. 

Nu am spus nimic. Ce era de zis? El credea ca il manipulez in continuare si voia sa scape de mine. Am luat cheia si am plecat. 

- Nu imi dai un sarut de ramas-bun, m-a intrebat rautacios. 

M-am uitat la el si am coborat repede, inchizand usa cu zgomot. A demarat in tromba. 

Let's play a game: It's called seduction!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum