Noul sef

24 2 0
                                    

Am ajuns la serviciu cu 20 de minute mai devreme. Imi place sa vin inainte, sa aranjez putin cartile, sa le savurez mirosul si sa le mangai in treacat. E liniste si pace in aceste 20 de minute si ma incarc de energie. Nu imi mai trebuie cafea dupa asta. 

Dar in birourile din spate era lumina. Cineva era deja la serviciu. Nu imi venea sa cred ca Alexa, sefa mea era deja aici. De obicei ea venea cel mai tarziu. Nu ii placeau cartile, cred ca le ura chiar. 

Am deschis usa biroului pentru a-i spune buna dimineata, dar am ramas impietrita in usa. Nu era Alexa la birou, ci altcineva. Un barbat inalt si bine facut, care a tresarit cand m-a vazut. Cred ca ne-am speriat reciproc. 

- Aaa, buna dimineata! Eu sunt Margot, dumneavoastra?

- Buna dimineata,Margot! a zambit si s-a ridicat de pe scaun venind catre mine. Eu sunt Dimitri Marschal, directorul general al companiei. 

Aceasta chiar era o surpriza. Noi eram doar o filiala. Ceva grav se intamplase, daca chiar seful companiei venise aici. 

-Alexa a demisionat. Probabil o sa afli oricum, a incercat sa deturneze din banii companiei in jur de 200 de mii de dolari. A trebuit sa demisioneze, a adaugat el cu un ranjet satisfacut. 

- Oh, am zis eu confuza. Stiam ca Alexa isi uraste job-ul, dar niciodata nu am crezut-o in stare de asa ceva. 

- Voi sta ceva timp ca sa determin cat de mari sunt prejudiciile, asa incat de acum inainte sa nu ne mai speriem unul de celalalt. 

- Daca ai nevoie de ceva, sunt aici. Cred ca sunt cea mai veche si stiu aproape tot ce este de stiut aici. Mai putin faptul ca Alexa fura, am adaugat cu voce soptita. 

- Condoleante si multumesc dinainte pentru ajutor.

Am tresarit si am inchis usor usa. Era logic ca stia, si totusi m-a lovit in plin. Tatal meu era mort si eu nu mi-am luat deloc timpul sa il plang. Poate zilele acestea cand voi sta singura in noul apartament. Mi-am fluturat mana de parca as fi alungat o musca. Incercam sa fug de gandurile mele si sa ma concentrez pe ceea ce trebuiam sa fac astazi. 

Colegii mei au inceput sa apara, unul cate unul. Libraria s-a umplut de zumzait si rasete usoare. Fiecare povestea ce a facut in week-end. Cand m-au vazut, au venit spre mine si m-au imbratisat plini de compasiune. Nimeni nu stia ce sa zica si era in regula. 

- L-ai vazut pe Dimitri, m-a intrebat Rhonda. Ai vazut vreodata un barbat mai atragator? 

Da, vazusem. Era chiar tortionarul meu, Theo. Dar, nu am zis nimic. 

- Cat de frumos este! Am devenit total obsedata de el, dupa numai o zi. Vineri a fost un adevarat haos. A venit in jurul orei 12 :00 si a cerut sa vorbeasca cu Alexa. Cand l-a vazut, Alexa s-a albit si a inceput sa tremure. S-au dus in biroul ei si in 20 de minute, aceasta era plecata. Nu iti imaginezi cat de ciudat a fost totul. Apoi a venit Dimitri, ne-a explicat ca in compania lui nimeni nu fura si a plecat ca o tornada. 

Ascultam cu atentie. Ma gandeam ce o sa se schimbe. Eram cea mai mica filiala si imi era frica sa nu ne inchida. 

- Crezi ca ne vor inchide? am intrebat in soapta. 

Rhonda nu se gandise la asta, dar s-a speriat la randul ei. Era posibil. A plecat de langa mine repede si in curand toata lumea impartasea gandurile mele negre. 

Intra si prima clienta. O femeie roscata si extrem de eleganta si frumoasa. Se uita la carti si le atingea usor. M-am dus catre ea si mi-am oferit ajutorul . S-a uitat la mine indelung si mi-a spus cu raceala ca nu are nevoie. S-a plimbat printre rafturi si a revenit la mine. 

- De cand il cunosti pe Theo? 

Intrebarea ei m-a luat pe nepregatite. 

Let's play a game: It's called seduction!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum