Surprize neplacute

26 2 0
                                    


Masa s-a terminat in liniste, fiecare gandindu-se la demonii lui. Nu au mai stat dupa ce totul s-a terminat.

- Te pot duce pana acasa? Nu mi se pare ca esti in apele tale.

- Nu multumesc. Sunt ok. Iti multumesc inca o data.

- Te voi urma pana acasa. Nu imi place cat de palida esti.

- Nu vreau. Am nevoie sa fiu singura, te rog.

- Ti-e rusine inca de mine? pufni el furios

- Theo, lasa-ma in pace. Stii foarte bine ca nu e asa. Si in defintiv ce iti pasa tie? Nu ai spus ca ai uitat liceul?

Se ridica si pleca cat putu de repede . Trebuia sa stea cat mai departe de el si de tot ce venea impreuna cu el. Avea altele pe cap acum .Cum sa faca rost de bani pentru a pastra casa, cum sa supravietuiaca singura, cum sa treaca peste moartea tuturor.

Nu putea sa redeschida rani vechi. Nu mai avea putere. De cand terminase liceul traise in iad, zi dupa zi. Platise scump pentru cele 15 minute de glorie din liceu. Mult prea scump. A accelerat cat a putut pentru a ajunge acasa cat mai repede. Voia doar sa se cuibareasca in pat si sa doarma . Cat putea de mult.

Mare a fost surpriza cand ajunsa acasa a vazut pe treptele casei 3 barbati tatuati, imbracati in niste jeansi negrii cu tricouri de aceasi culoare, mulate peste muschii supradimensionati. I s-a facut brusc frica. S-au uitat la ea si au inceput sa o fluiere. Din casa iesi un barbat de aproximativ 40 de ani, imbracat in costum bleumarin.

- Doamna Montgomerry , condoleantele mele.

- Cine sunteti si cum ati intrat in casa mea? Acesta este infractiune.

- Nu este, daca sunt invitat de tine. Si chiar este , nu -i asa baieti?

Matahalele au inceput sa rada.

- Am venit sa vorbim calm si civilizat, domnisoara. Adica eu vorbesc si tu asculti.

Inima ii batea cu putere. Ii venea sa vomite de teroare. De ce nu il ascultase pe Theo? De ce nu il luase cu ea? Mai bine. Nu voia sa il implice in cine stie ce chestii dubioase.

- Va ascult, spuse ea moale.

- Asa, foarte bine. Fiti cuminte si veti trai mai mult. Nu neaparat mai bine. Ci mai mult, rase ca si cum ar fi spus cine stie ce gluma amuzanta. Iar bodyguarzii au ras impreuna cu el.

- Vreau sa discutam despre tatal tau! Imi datoreaza o groaza de bani. Si vreau sa stiu cand imi vor fi platiti.

- Nu stiu nimic despre asta. Dar deja datoreaza bancii o groaza de bani.

- Asta nu ma intereseaza mica domnisoara. Pe mine ma intereaseaza banii mei si anume trei sute de miare.

- Trei sute de mii de dolari? Dar e prea mult. Lacrimile au inceput sa ii curga pe obraz. Picioarele ii tremurau si ar fi vrut sa stea acolo pe pamant.

- Tu gandeste si daca nu reusesti , vedem noi cum facem. Cu femeile, ajungem mereu la o intelegere, spuse el cu subinteles.

Din spatele ei se auzi vocea placuta a lui Theo intreband autoritar ce se intampla.

- Tata m-a lasat cu datorii uriase. Iar ei sunt unii din creditori, spuse ea printre sughituri.

- Cat are sa va dea?

- Trei sute de miare, spuse ,din nou, seful gastii. Dar ce te intereseaza pe tine?

Theo nu raspunse.

- In cat timp?

- In maxim 5 zile. Deja m-am saturat sa tot astept. Sau vor exista consecinte.

- Da-mi numarul de telefon. Te voi suna eu, dar lasa fata in pace. Vei avea banii.

Unul dintre musculosi suiera admirativ.

- Tarfa are un iubit cu bani. Inseama ca si-o trage tare bine, de ii da atatia parai.

Margot simti ca moare de rusine. Inchise ochii si se apropie de Theo pentru protectie. Acesta ii puse mana lui mare pe talia ei.

- Daca mai scoti un sunet ma voi asigura ca nimeni nu te mai recunoste, spuse Theo amentitator.

In ciuda fricii, Margot zambi usor. Asta e Theo din liceu. Primul care sarea la bataie, primul care dadea cu pumnii.

Barbatul in costum ii facu un semn usor bodyguardului sa ramana pe loc.

- Aceasta este cartea mea de vizita! Daca nu ma suni, sa te gandesti la repercursiuni. Imi place fata.


Let's play a game: It's called seduction!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum