M-a strans usor si a deschis usa cu piciorul. M-a dus in masina si apoi s-a inapoiat sa inchida casa. A condus in liniste. Pe drum a vorbit cu cineva sa ii fie aduse hainele mele inapoi in locuinta lui. Speram sa nu fiu prea injurata.
- Asadar Valerie a venit la tine. Te-a ranit? Ce ti-a spus?
-Este foarte frumoasa si se vede ca te iubeste, am murmurat eu usor. Mi-a spus ca te urmareste, ca stie ca stau la tine. Va potriviti foarte bine, am spus eu sarcastic.
- Toate acestea trebuie sa inceteze, a spus el furios
- Nu iti place sa te urmareasca cineva? Iti place doar sa urmaresti, nu? Sa fii obsedatul din umbra stiind totul, vazand totul. Te sperie cand vezi ca si tie ti se poate impla asta, nu? Cum este? Te simti vulnerabil, violat in intimitatea ta?
- Taci din gura, nu iti uita locul, a spus el printre dinti
- A da, am uitat. Nu sunt iubita ta, doar o sclava pe care ai cumparat-o. Se pare ca inca se mai practica, se pare ca este in natura umana sa supuna alte fiinte.
- Razbunarea este in natura mea. Nu sa te fac sclava. Daca asta ma face sa ma simt bine atunci asta voi face. Nu intelegi inca, draga mea. Nu am dat atat de multi bani pe tine, ca sa te fac sa te simti o printesa. Te-am cumparat si tu ai acceptat stiind foarte bine ca vreau sa te fac sa te simti mizerabil, ca vreau sa simti ce am simtit si eu.
- Mai simti si acum asta? Te mai doare inca?
Nu a raspuns, doar a pufnit dispretuitor si a dat drumul la muzica. Fiind tarziu, drumul era liber si a putut merge cu viteza. Am inchis ochii si am savurat muzica si calatoria. Inca ii placea muzica epica, cum imi placea si mie.
- O sa chem un doctor sa vada daca totul este in regula. Am nevoie de tine intreaga. Din nou altcineva te-a ranit. In ultimul timp am rolul de protector si nu ma simt prea confortabil.
Ce era sa zic? Nici eu nu ma simteam bine. Mi se parea ca traiesc un cosmar din care nu reuseam sa ies. Eram distrusa iar el se plagea ca nu ma poate lovi, din cauza ca ma loveau altii inaintea lui. Simteam ca incep sa ma enervez. Eram doar o femeie singura careia i-a murit tatal de doar cateva zile, care era sa fie violata si probabil ucisa, care a aflat ca existau poze indecente cu ea si care tocmai sangera si nu putea sa mearga. Iar el era nervos si se simtea tradat. Imi venea sa tip ca o isterica pentru ca mi se parea ca sunt intr-un film prost si care nu parea ca se va termina prea devreme.
- Nu exista nici o iesire pentru mine, nu? am zis incet si am simtit cum lacrimile incep sa curga, desi nu le voiam.
S-a uitat la mine surprins, a luat o lacrima de pe obrazul meu si a gustat-o ca un expert de lacrimi.
-Cand m-ai lasat, am stat nopti intregi langa casa ta sperand ca vei deschide fereastra si imi vei explica ce s-a intamplat. Dar nu a fost asa. In schimb a aparut mama ta si mi-a vorbit ca unui cersetor. Mi-a spus cat de mult ma dispretuiesti, cum ii vorbeai despre iubirea mea de catelus, despre tatuajul pe care l-am facut special pentru tine. Mi-a spus eu sunt un pestisor pe care tu l-ai sedus pentru a-ti face intrarea in Liga Mare. Stia de tatuaj! Eu am crezut totul si tu probabil radeai la o cafea cu maica-ta de mine. Iar dupa ce am plecat, iubitul tau ma astepta impreuna cu prietenii tai. M-au batut si m-au lasat inconstient pe drum. Am avut coastele fisurate, taieturi pe tot corpul si am stat trei zile in coma. DIN CAUZA TA...
M-am uitat la el socata. Nu stiu de unde stia mama de tatuaj. Nu ii spusesem nimic. Am pierdut din nou. Mama imi facea rau si in mormant. Pur si simplu nu se mai satura sa imi faca rau. Nenorocita. O uram atat de mult pentru tot. Nimic din ce ii spuneam de acum in colo nu mai conta. El tot avea carti ciudate in mana. Imi tot spunea si arata lucruri de care nu aveam habar. Oare ce mai puteam afla care sa ma faca sa ma afund si mai tare?
CITEȘTI
Let's play a game: It's called seduction!
Romance- Trebuie sa imi spui ce vrei de la mine, am spus cu o voce joasa , controlata. Sex deja ai avut si fara sa ma obligi. Iar altceva nu imi pot imagina. Vrei altfel de sex? Sa stii ca nu sunt buna, dar m-ai cumparat si voi incerca sa ma achit de dator...