Jedva ustajem shvaćajući da je ovo bio zadnji put da spavam u svom mekanom krevetu,dok se ne "dokažem" svojim roditeljima da se mogu sama brinuti za sebe.
Moji roditelji. Sofija i Bruno.
Vlasnici jedne od najpoznatijih modnih agencija u Americi. Također,čudno užasni roditelji.Dali su mi ime Analea. Mislim tko se danas još zove Analea?
Ili je Ana ili je Lea, a ne Analea.Uvijek sam ih mrzila zbog svog imena, a sad kad su mi otkazali sve kreditne kartice, oduzeli mi auto i natjerali me da nađem stan stan i posao, mrzim ih još više.
Stan sam pronašla, a posao su mi našli roditelji jer ja nisam dovoljno pametna za to. Toliko o onome "snađi se sama."
Stanem ispred ogledala i čudim se. Ja, najzgodnija djevojka u gradu, kćer najpoznatijih ljudi na ovom području,uspješan model, uskoro ću raditi tko zna što.
Prođem rukama kroz svoju dugu crnu kosu, popravim majicu i izađem iz sobe vukuči kofer za sobom.
Sofija:"Spremna?" pita me sa smješkom.
Analea:"Ali mama!!! Ne mogu ja ovo!" vičem razmišljajući o svim onim Gucci i Versace dizajnerskim torbicama kojih sam se morala odreći i prodati ih kako bih unajmila i platila prvu ratu stana, kojeg da naglasim, nisam još ni vidjela.
Bruno:"Možeš. Ovo ti je adresa na koju moraš otići. Od danas radiš tamo." pruži mi papirić i shvatim da je ta adresa udaljena sat i pol vremena vožnje odavde, ali je blizu stana. Barem nešto dobro u ovoj situaciji.
Analea:"Kako da dođem do tamo?! Nemam auto!!"
Sofija:"Tramvajem dušo."
Analea:"Jeste vi normalni? Da se vozim u onom smrdljivom tramvaju, punom znojnih ljudi?!!?" vrisnem i zgrozim se na samu pomisao toga.
Bruno:"Kreni sad, inače ćeš zakasniti na prvi dan."
Analea:"Mrzim vas!" viknem još jednom i izletim iz kuće.
(...)
Kad sam se napokon dovukla sa koferom to tramvajske stanice,preostalo mi je još saznati koji je tramvaj moj.
Analea:"Oprostite." obratim se starijoj gospođi koja sjedi na klupici "Koji tramvaj vozi na ovu adresu?"
Gospođa:"Onaj tamo." pokaže rukom na tramvaj koji upravo staje.
Analea:"Hvala." brzo kažem i uđem u tramvaj.
Oko mene je hrpa ljudi i većina njih me čudno gleda,a ja jedva čekam izaći odavde.
Nakon nekih sat vremena, presjedanja u druge tramvaje i udisanja nekog odurnog smrada napokon čujem da ona stvar pored vrata govori ime moje stanice, pa čim se vrata otvore, izletim iz tramvaja i udahnem čisti zrak. Pješačim još nekih pet minuta i dođem na adresu svog stana.
Na brzinu pregledam stan i shvatim da mi se čak i sviđa.Nije raskoš na koju sam navikla ali za mene je dovoljno. Ostavim kofer i krenem na adresu koju mi je tata napisao na papirić.
Što sam bliže toj adresi shvaćam da je ovo još jedan od pogatijih dijelova LA-a. To znaći da ću raditi neki dobar posao.
Analea:"Broj 32...32. Ah tu je!" ciknem kad shvatim da sam na pravoj adresi.
Kuća ima tri kata i zelene je boje. Dvorište je fenomenalno urađeno i daleko bolje od našeg doma.
Još jednom duboko udahnem i krenem primiti za ogradu u namjeri da ju otvorim i uđem unutra, ali se ispred mene stvori gromada visoka kao dvije mene,obrijane glave i ruku punih tetovaža.
YOU ARE READING
SAŠA
RomanceSaša:"Klekni." kaže i opet me naglo povuče za ruku. Padnem na koljena i malo me zabole pa tiho projecam ali njega to ne sprječava u njegovom daljnjem naumu. Grubo uhvati moju kosu i nekako me natjera da otvorim usta i ugura mi svoj k*rac u njih. Prv...