Szczerze nie wiem jak zacząć...
Wiem, że niektórych zdenerwuje tą wiadomością, ale nie jestem w stanie dłużej kłamać.
Niestety, ale jestem zmuszona chwilowo zawiesić to opowiadanie.
Dlaczego?
Już wyjaśniam.
Jak zauważyliście, rozdziały do I'm your daddy, sunshine dodaje rzadko. Kiedyś chciałam nawet wytłumaczyć się ich długością, bo każdy rozdział osiąga prawie trzy tysiące słów, ale nie powinnam tego robić. Powiem szczerze. Pisząc pierwszy rozdział miałam w głowie milion pomysłów. Dosłownie widziałam historię pozostałych bohaterów, ale niestety ostatnio... Ostatnio nie daje rady pisać tego nawet na przymus, co robiłam często.
Wiecie jak to jest, gdy nie jesteś zadowolona ze swojej pracy, ale musisz ją pokazać, a później nie możesz zasnąć, bo nękają cię wyrzuty sumienia względem samej siebie?
Jak tak mam i to jest najgorsze. Nie znoszę tego.
Naprawdę bardzo was przepraszam bo widzę, że wielu z was spodobało się to opowiadanie i nie mówię, że zawieszam je na stałe. Po prostu muszę w jakiś sposób zaplanować dalszy rozwój wydarzeń i wierzę, że uda mi się tego dokonać, gdy w końcu zaczną się wakacje. Mam nadzieję, że również we mnie wierzycie.
Bardzo dziękuję wam za tak miłe, a czasem naprawdę rozbrajające komentarze jak i gwiazdki i mogę zapewnić was, że jeszcze wam to wynagrodze!
A teraz drugi powód. O wieeeeleee przyjemniejszy.
Tak. Dobrze widzicie. Druga część you're part of me nadchodzi! Często pytaliście mnie, co z drugą częścią, oj wiele razy i w końcu zdecydowałam. Z tym opowiadaniem jestem cholernie mocno przywiązana i nie dlatego, że je napisałam. Niektóre rzeczy w nim uwzględnione, sama przeżyłam. Proszę tylko o nie zadawanie pytań, bo niestety nie będę w stanie odpowiedzieć na którekolwiek.Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni z drugiej części 😊 Rozdział powinien pojawić się w następnym tygodniu (na szczęście już po wystawieniu ocen 😁😅) więc czekajcie cierpliwie!
Kocham was groszki wy moje! 😊💕💜
Do zobaczenia! 💕
xxMagnuses
PS. Jak wiecie, nasz ukochany serial Shadowhunters został zdjęty z Netflix jak i Freeform przez co 4 sezon może być w ogóle nie zrealizowany, co oczywiście jest absurdem, ale co do tego są tworzone petycję, hasztagi takie jak #SaveShadowhunters #PickUpShadowunters lub #NotOurLastHunt Jeśli korzystacie z Twittera, koniecznie przy każdym poście wstawiajcie te hasztagi!
Musimy uratować nasz kochany świat! Inna stacja musi przejąć serial inaczej będziemy zmuszeni pożegnać się z nim na zawsze! Nie możemy do tego dopuścić! 😤😢
Niech wszyscy przekonają się, że nasz fandom jest najsilniejszy! 💪🏼➰
CZYTASZ
I'm your daddy, sunshine ~ MALEC ×ZAWIESZONE×
FanficGorąco na całym ciele. Przyspieszony oddech. Szybsze bicie serca. Rozkojarzony wzrok. Trzęsące się kolana. Potliwość dłoni. Te właśnie symptomy, odczuwała każda osoba, która spotkała na swojej drodze jedynego w swoim rodzaju mężczyznę, o czekoladowy...