▪8▪

247 57 31
                                    

Seokjin.



Κατέβαινα χεράκι χεράκι με τον Namjoon από την ταράτσα και πηγαίναμε στο διαμέρισμα μου.

"Ή-Ηταν ωραία βραδιά σήμερα." του είπα.

"Ναι~" με κοίταξε και καθώς γέλασε εμφανίστηκαν τα λακακια του.

Έχω πει πόσο μου αρέσει το χαμόγελο του;

Άνοιξα την πόρτα από το διαμέρισμα μου.

"Jimin!" φώναξα.

"Εδω~"

Σήκωσε το χέρι του και είδα πως ήταν στον καναπέ και έπαιζε με το PlayStation.

"Γιατί αργήσατε;" μας ρώτησε και πάτησε pause στο παιχνίδι για να μας δει καλύτερα.

"Εμ... ε-εμείς... ε-εγω..." άρχισα να τραυλιζω.

"Εμείς απλώς είχαμε βγει έξω και ξεχαστηκαμε πότε πέρασε η ώρα." είπε ο Namjoon και με έπιασε από τον ώμο.

"Χμ. Καλά. Δεν με ένοιαζε. Τέλος πάντων, νύσταξα. Πάω για ύπνο. Καληνύχτα."

"Καληνύχτα Jimin." ειπαμε ταυτόχρονα.

Και έτσι ο Jimin έφυγε από το σαλόνι.

"Καλύτερα να πηγαίνω και εγώ. Είναι ήδη πολύ αργά." είπε ο Namjoon και ήταν έτοιμος να φύγει.

"Δεν μπορείς να καθίσεις λίγο ακομη~" του το είπα όσο πιο πιστικα μπορούσα.

"Συγγνώμη Seokjin. Αλλά αύριο πρέπει να σηκωθώ νωρίς για την δουλειά."

Ηρθε κοντά μου και έτριψε την μύτη του με την δική μου. Πήρε τα μαλλιά μου που έκρυβαν το μέτωπο και με φίλησε.

"Καληνύχτα."

"Καληνύχτα Namjoon." ειπα και εκείνος έφυγε.

Έκατσα στον καναπέ και έπεσα σαν να ήμουν πτώμα με ενα χαμόγελο στα χείλη. Κοκκινισα ελάχιστα καθώς σκεφτομουν όλα αυτά που έγιναν απόψε. Κάποια στιγμή εμφανίστηκε o Jimin.

"Τι κάνεις εδω; Εσύ υποτυθετε δεν κοιμάσαι;" τον ρώτησα.

Ήρθε δίπλα μου να κάτσει με ενα σατανικό γέλιο να εμφανίζεται στο πρόσωπο του.

"Ωχ. Δεν μου αρέσει τι πρόκειται να συμβεί."

"Και για πες μου πολυαγαπημενε μου αδερφουλη-"

"Τι είπα εγω;" έκανα λίγο πιο μακρυά του αλλα αυτός όλο και ερχόταν δίπλα μου.

"Τι συνέβη σε αυτή τη "βόλτα" με τον Namjoon hyung;"

"Τ-Τι να συνεβη; Ο-Ολα η-ηταν μια χ-χαρά..."

"Σιγουρα; Γιατί εγώ αλλα καταλαβα πριν λίγο." Έβγαλε το κινητό του και μου έδειξε μια φωτογραφία που με φίλησε ο Namjoon πριν στο μέτωπο.

Letters Received | 남진 Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt