Additional chapter

267 52 34
                                    

Συνεργασία με annicorn06

____


Seokjin



"Τι τέλεια που ήρθαμε για διακοπές Namjoon μαζί."

"Ναι!"

"Αν το σκεφτείς είναι οι πρώτες μας διακοπές."

"Ναι. Και χαίρομαι γι'αυτό." μου έδωσε ένα πεταχτο φιλί στο στόμα.

Μετα απο πολλες ωρες στο αυτοκινητο φτασαμε στο ξενοδοχειο μας που θα περνούσαμε αυτές  τις μέρες.

Φτάσαμε στο ξενοδοχείο μας και πήγαμε στη ρεσεψιόν για να μας δώσουν το κλειδί του δωματίου μας.

"Ορίστε το κλειδί σας." είπε η κοπέλα στη ρεσεψιόν. "Να περάσετε καλα!"

"Σας ευχαριστούμε." πηρα τα κλειδιά και κατευθυνθήκαμε προς το 435, το δωμάτιο μας.

"Και που νομίζεις ότι πας;" με ρώτησε ο Namjoon.

"Στο δωμάτιο μας;"

"Και αυτά; Ποιος θα τα κουβαλήσει;" έδειξε τις βαλίτσες.

"Εμ... εσυ." έφυγα γρήγορα πριν πει κάτι.

"Seokjin! Έλα εδω! Τώρα αμέσως! Που νομίζεις οτι πας; Θα δεις. Θα μου το πληρώσεις αυτο Seokjin. Δεν είναι και κοντά το δωμάτιο μας στο καλό. Και έχουμε τέσσερις μεγάλες βαλίτσες. Stay calm Namjoon."
___

Έφτασα μπροστά από το δωμάτιο μας και το ξεκλειδωσα.

Wow

Το δωμάτιο μας είναι τόσο ωραίο. Και μεγάλο για δύο άτομα. Τελεια. Χωρις δεύτερη σκεψη αρχισα να το εξερευνω.

Wow τεράστιο κρεβατι. Ωραια θα περασουμε τα βραδια μας.

Βγήκα στο μπαλκόνι. Ήταν μεγάλο και είχαμε θέα την καταγαλανη θάλασσα.

Θα περασω τις τέλειες διακοπές, με τελειο δωμάτιο, με το τελειο ξενοδοχείο και ... το τελειο αγόρι.

Και καταφωνη.

Πήγα στην πόρτα για να την ανοίξω ωστε να μπει ο Namjoon. Ο οποίος με κοιτούσε με ένα θανατηφόρο βλέμμα.

"Seokjin. Σ'αγαπώ, σε λατρεύω αλλα αυτό θα μου το πληρώσεις."

Πέταξε τις βαλίτσες και κατευθυνόταν προς το μέρος μου απειλητικά.

"Κ-Κοιτα Joonie. Ε-Εγω για πλάκα το έκανα."

"Και εγώ για πλάκα θα σε τιμωρήσω."

Η απόσταση μας μειωνόταν και μου έδωσε ένα παθιασμενο φιλί στο στόμα.

Σταμάτησε.

Letters Received | 남진 Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon