5 years later
Seokjin.
"Jimin είσαι ετοιμος;"
"Τώρα! Μην με αγχώνεις και εσύ."
Σήμερα είναι μια σημαντική μέρα για τον Jimin αλλα και εμένα σαν αδερφος του. Παντρεύεται. Ναι καλά ακούσατε. Πριν τρία χρόνια βρήκε μια καλη κοπέλα, την Aemin, και ταιριάζουν πολύ. Μεγάλη ιστορία το πως την γνώρισε. Απορώ πως και έβαλε μυαλό ο αδερφός μου και τώρα θα νοικοκυρευτει. Πάλι καλά κάνει και κάτι σωστό.
Όχι όχι. Να μην το πενευτω αλλά έχω τον καλύτερο αδερφό που θα μπορούσα να αποκτήσω. Και χαίρομαι γι'αυτόν που όλα του έχουν πάει τέλεια.
Έλεγα εγώ πως θα παντρευτώ πρώτος, αλλα οι ρόλοι άλλαξαν. Σκεφτομουν να παντρευομουν τον Namjoon, αλλά αυτός είναι στην Αμερική εδώ και πέντε χρόνια. Αλλά εγώ ακόμη τον περιμένω να έρθει. Το ξερω πως έχει περάσει πολύς καιρός και εγώ ακόμη τον περιμένω αλλα του το υποσχέθηκα. Δεν πρόκειται να την αθετησω την υπόσχεση μου.
"Jimin δεν θα περιμένει εσένα η Aemin. Πρέπει να πάμε στην εκκλησία."
"Τώρα τώρα. Βάζω παπούτσια και φεύγουμε."
"Θα χαιρόταν πολύ η μαμά και ο μπαμπάς να ήταν τώρα εδώ. Να δουν τον μικρό τους γιο γαμπρό. Σε σχέση με τον μεγάλο σου αδερφό." γέλασα.
"Μην ανησυχείς. Θα έρθει γρήγορα και η δική σου ώρα." μου επιασε τον ώμο.
"Σ'ευχαριστώ. Πρέπει να φύγουμε ομως!"
"Καλά καλά. Φεύγουμε."
___
"Jimin, μπορείς να φιλήσεις την νύφη." είπε ο ιερέας.
Ο Jimin έβγαλε το πέπλο της Aemin και την πλησίαζε για να την φιλησει.
Και ΜΠΟΥΜ εγινε.
Χειροκροτήματα ακουγόταν και επιφωνήματα από τους καλεσμένους.
Άρχισα να κλαίω από την χαρά μου. Που έβλεπα τον χαζό, αδέξιο και ανιδεο μικρό αδερφό μου που βρήκε μια σύζυγο που θα τον κάνει χαρούμενο για το υπόλοιπο της ζωής του.
Άντε να γίνω θείος τώρα. Να δούμε τους μικρούς Jimin να τρέχουν τριγύρω. Αλλά πρωτρεχω τώρα. Οι άνθρωποι καλά καλά δεν παντρεύτηκαν εγώ τα παιδιά σκέφτομαι.
___
Ο γάμος μπορεί να τελείωσε όμως οι εορτασμοί όχι. Για να γιορτάσουμε τον γάμο τους είχαμε πάει σε ένα κέντρο κοντά στην θάλασσα οπότε είχαμε πολύ ωραια θέα.
ESTÁS LEYENDO
Letters Received | 남진
FanficSequel of "Letters" / Completed Και η συνέχεια του "Letters" ήρθε και σε sequel. Μάθετε τι συμβαίνει όταν συναντήθηκαν για πρώτη φορά ο Namjoon με τον Seokjin αλλα και τι θα συμβεί στην συνέχεια. Don't copy this story!