"Ohh Unnie! Tusind tak for liftet!" siger jeg, og krammer hende hårdt. "Det var intet! Seo Gyeom og jeg, henter dig klokken syv i morgen, så kan vi følges til skole, dongsaeng" siger hun og rækker mig min baggage. "Okay" siger jeg glad, og vinker til hende. Hun vinker tilbage, og går ind i hendes dyre mega lækre bil. Den bil vil jeg også have når jeg bliver voksen.
Jeg åbner hoveddøren, og tager mine sko af. "Kim Taehyung?! min søn er det dig?!" Min mor kommer løbe ud af hendes værelse, uden at kigge op. "Hej eomma" siger jeg, og smiler skævt. Hun kigger op på mig, og hendes øjne går i vand, af glæde. "Åh Nam Young!" udbryder hun, og krammer mig. "Nam Young!" kan jeg hører fra stuen af. "Kom min skat, lad os gå ind til din far" siger hun, og hiver mig med.
eomma og går ind i stuen hånd i hånd, med røde øjne, og standser foran min far. Jeg bukker for ham, og han tager mig op igen. Han kigger på mig med hans røde øjne, i nogle sekunder og krammer mig. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til ham, jeg bare lyst til at græde, men det kan jeg ikke få mig selv til at gøre foran ham. Han trækker sig fra krammet, og smiler til mig. "Hvor er du blevet yndig" siger han, og tager en hånd op til min kind. Jeg griner, og sætter min hånd på hans. "Jin-a sagde det samme" siger jeg, smiler kærligt. Jeg kan mærke at de stadig er rørte over at det ikke var min bror der kom ind ad hoveddøren. "Hvornår gik oppa?" spørger jeg forsigtigt, og forsøger at få et smil frem igen. Min mor begynder at græde igen, og sætter sig på sofaen, med hendes vinglas.
"Han forlod os for 5 år siden, et kort stykke tid efter at du rejste med din onkel" siger min far, med en ligeglad tone, og går. Min far har aldrig brudt sig om min bror... Taehyung oppa, har altid været mors dreng. Jeg nikker bare, og kigger trist ned. Jeg sætter mig ved siden af min mor, og hviler min hoved på hendes skulder, som jeg plejede at gøre da jeg var lille.
"du har stadig kontakt med ham, har du ikke?" spørger hun, og kigger lumsk på mig. Jeg kigger op på hende, og nikker undskyldene. "Det er okay, bare lad vær med at sige det til din far, du ved da at jeg bare ønsker mine børn glade" siger hun og kysser min kind. Jeg smiler til hende, og bukker. "Tak eomma" siger jeg. Hun hælder mere vin op, i hendes glas, og smiler lettet. "Gå i seng, du skal tidligt op imorgen" siger hun, og peger op mod værelset. Så er jeg tilbage! det liv hvor min familie behandler mig som et lille barn! "men eom-" jeg når ikke at sige mere, da hun afbryder mig. "Ikke noget 'men'! du stadig 16 så jeg har stadig to år til at bestemme" siger hun og løfter et øjenbryn. Jeg sukker opgivende og går op. Ligenu foretrækker jeg Kina!
Jeg når op til værelset, og i det sekund jeg åbner døren, ser jeg et fantastisk syn. Fuck hvor har jeg dog savnet dette syn!
jeg løber hen, og kysser min G-Dragon plakat hundrede gange, og kaster mig derefter i min seng.
Jeg hører nogle lyde ude fra, og begynder at få gåsehud. Jeg krammer min pude hårdt af skræk, begynder at ryste. En dreng kommer til syne, og jeg panikker.
Veent?! Det er jo ham fra lufthavnen! Den spade! Hvad fuck laver han her? Jeg løber hen til vinduet og åbner den. "Hvad fuck laver du?! Er du nu kommet for at kidnappe mig igen?!" Udbryder jeg. Han ignorer mit spørgsmål og rykker til mig, så han kan komme ind. "Eww... du er fan af BingBang" siger han, og ryster på hovedet. "HVAD HAR DU GANG I?! FORSVIND FØR JEG RINGER TIL POLITIET!" råber jeg, og løber hen til min dør. Jeg lukker døren, så mine forældre ikke kan se at der er en fucking dreng inde på mit værelse. "Kom med mig" siger han, og smiler skævt. "Kom med dig hvor? Jeg kender dig ikke engang, idiot. skrid med dig." siger jeg. Seriøst? Hvad er der med den dreng, han er jo psykopat. "Det er jo rent faktisk ikke kidnapning hvis det er under din egen vilje" siger han, og fører hans hånd gennem hans hår. Aish hvad er der med ham. "Hvor vil du hen din spade?" Spørger jeg, og kigger koldt på ham. "Du er Kim Nam Young, ik?" Spørger han,"DIN STALKER! Hvem fuck er du?" Udbryder jeg, og tager nogle skridt væk fra ham. "Jeg hedder Jeon Jungkook, og lad os bare sige at jeg har et godt forhold med din bror Kim Taehyung" siger han, og smiler cute. Kender den dreng seriøst min bror... det her er sygt...
Jungkooks P.O.V
Jeg kan ikke fortælle hende at jeg med i bandet... jeg kan mærke at hun er noget specielt. Hun er meget yngre end mig...Og irriterende, men det gør vel ikke så meget. Taehyung vil seriøst dræbe mig når han finder ud af hvad det er jeg har gang i. Men den pige og hendes attitude, der er bare noget ved det. "Så lad os gå" siger hun koldt, og åbner vinduet. Yes. Jeg følger med hende ud, og tager hendes hånd. "Hv-hvad laver du?" Spørger hun nervøst. "hold kæft og bare tag min hånd. Det er mørkt herude, jeg er bange for at du falder" siger jeg, og holder hårdt fast på hendes hånd. Hun siger ikke noget, men ruller bare øjne. "Slap af... som du selv sagde er jeg jo ikke ligefrem verdenskendt, så du kan bare være dig selv" siger jeg smiler til hende. "hold kæft og bare gå" siger hun, og holder min hånd. Det her skal nok blive godt...
YOU ARE READING
Too young- BTS Jungkook
FanfictionNam Young er en teenage pige som efter 5 år tager tilbage til Sydkorea. Hun kender overhovedet ikke til de nye Kpop grupper, men det chokere folk mest at hun ikke kender til den verdenskendte BTS. Hvad sker når Nam Young støder ind i den kendte Jung...