Så er der cirka 5 minutter til at Jungkook oppa, "bryder ind". Jeg orker ikke at pifte mig op med en lækker kjole og alt det shit, sådan noget gør kartofler som mig ikke. Vi kan bedre lige at side og spise chips vi vores jogging pants. Ja, jeg er kannibal.
Jeg har valgt at tage en af mine favorit outfits på, og noget basic makeup, da jeg ikke magter en sexet kjole og hundrede kilo makeup. Det ville desuden heller ikke klæde en pige på min alder, jeg ville bare ligne en billig luder.
Jungkook kommer ind ad vinduet, og smiler til mig. Mit hjerte begynder at bange tusind gange hurtigere da jeg ser det smil han sender til mig. Oh shit, han er klædt virkelig flot på! ikke fordi at mit ikke flot... kartofler er altid sexede.
Nej det er ikke godt, fordi jeg har bare taget mit normale tøj på! Han tjekker mig ud fra top til tå og bryder ud i grin. Nej det kan han jo ikke bare gøre! "lad mig lige hjælpe dig lidt, søde skat" siger han, og går mod skabet. Det her er bare en af de dårligste dage i mit liv.
Han tjekker alle mine kjoler igennem, flere gange, men kun en af dem kan han lide. "Tag det her på" siger han, og venter uden for døren. Jeg tager det som han har valgt, og ruller øjne af resultatet. Hvad har jeg regnet med, selvfølgelig vælger han noget sexet.
Men Fuck det, i det mindste er det bedre end det jeg havde på før. "Oppa du kan godt komme ind nu" råber jeg fra værelset. Han kommer ind på værelset,og tjekker mig ud igen. "Meget bedre! Lad os gå smukke" siger han, og kravler ud af vinduet igen. "O-Oppa?" Spørg jeg genert, og kigger ned. Han stikker hans hovede ind ad vinduet, og kigger på mig. "Jeg kan ikke komme ned, min kjole er for stram" siger jeg, og går tættere på. "Små piger skal virkelig være så besværlige" siger han. Han holder stramt rundt om min talje og svinger mig ned.
YOU ARE READING
Too young- BTS Jungkook
FanfictionNam Young er en teenage pige som efter 5 år tager tilbage til Sydkorea. Hun kender overhovedet ikke til de nye Kpop grupper, men det chokere folk mest at hun ikke kender til den verdenskendte BTS. Hvad sker når Nam Young støder ind i den kendte Jung...