Jin-as P.O.V
"Yah! lad vær med at være en deprimeret idiot, og bare fortæl Nam Young at du kan lide hende" siger jeg mens jeg køre. Han gisper højt, og kigger ud. "N-Nam Young?!" udbryder han. "Ja Nam Young, hvem ellers? min bedstemor?". Han rejser sig op i bilen, banker på ruden. "Nej Nam Young! hun er lige der, stands bilen!". Jeg standser bilen og vi løber begge over til alle de mennesker som har omringet Nam Young.
"Seo Gyeom, hvad gør vi?" spørg jeg, og ryster til ham. Hans øjne er som, limet fast til hende. "Vi må have deres opmærksomhed. Du distrahere dem, så tager jeg Nam Young, okay?". Jeg nikker, og han krammer mig, før han løber.
Før jeg ved af det, har jeg allerede stillet mig på bilen, med en nervøs følelse i mig. Hvorfor hjælper jeg hende overhovedet? hun fortalte mig ikke engang, om hendes berømte, lækre, cute kæreste Jungkook. Skal hun forstile sig at være min bedsteveninde? urgh. Fuck det, lad os nu bare få det overstået.
Jeg tager en dyb indånding, og åbner min mund. Jeg råber som aldrig før, og alle deres øjne, er fokuseret mod mig.
Nam Youngs P.O.V
"Fuck nu af, eller Jungkook vil dræbe jer" siger jeg.
De alle bliver stille, og et smørret smil former sig på mine læber.
"Ja i hørte rigtigt, tåbelige dickhoveder". Men desværre var det ikke mig der fik dem til at holde kæft. Jeg ser min veninde Jin-a som står på hendes lækre bil, og råbe så højt at man kan høre hende på mars. Jeg sukker og holder mig for ørene.
"Desværre blev kartoflen ikke modne alligevel" siger jeg for mig selv, og ruller øjne.
"N-Nam young?".
Jeg høre en bekendt stemme bag mig, og vender mig koldt om. Jeg ser min bedsteven stå lige foran mig, helt bekymret og våd af regnen, men jeg stirrer bare på ham.
"Åh Nam Young! jeg var så bekymret for dig, din dumme lille pige". Han sætter dig på knæ foran mig, og trækker dig ind i et hårdt kram.
YOU ARE READING
Too young- BTS Jungkook
FanfictionNam Young er en teenage pige som efter 5 år tager tilbage til Sydkorea. Hun kender overhovedet ikke til de nye Kpop grupper, men det chokere folk mest at hun ikke kender til den verdenskendte BTS. Hvad sker når Nam Young støder ind i den kendte Jung...