please don't cry.

1K 27 3
                                    

"Jeg er din bror Nam Young! Du skal gøre hvad jeg siger!" udbryder han. "Nah, faktisk er du ikke min rigtige bror. To forskellige fædre" siger jeg, og smiler djævelsk. "Hvad har du gang i?" hvisker Jungkook. Jeg ignorer bare hans spørgsmål, for jeg ved ikke engang selv "Kom skat, vi går nu" siger, jeg og rejser mig op. Jeg for kvalme af at kalde ham det. "Nam Young, du begår en stor fejltagelse! vær nu sød at slå op med ham forhelvede!" udbryder han. "Taehyung, hun er din søster, ikke din datter" Siger Jungkook, og tager min hånd igen. "kom lad os fortælle vores fans om det" siger Jungkook, og hiver mig tæt ind til ham. Jeg nikker, og smiler til kamerat.

*TWITTER*

I'm glad she finally fell for me. My beautiful girlfriend, Nam Young! I love you. #Jungkook

 #Jungkook

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Bare forsvind" siger Taehyung, og går. 

_________________________________________________

"Okay Nam Young, hvad var det?" spørg Jungkook irriteret. "Han gav mig hovedpine okay" siger jeg fustreret og spoler ned gennem de tonsvis af følgere jeg har fået på så kort tid. "Er du nu sikker på at det ikke er tømmermænd?" spørg han og griner. Jeg ruller øjne af ham, lægger min mobil fra mig."Du er ikke særlig klog min pige" siger Jungkook, og sukker. Hvem tror han lige at han er? Jeg er altså meget klog! jeg fik ikke andet end 12 og 10 nede i Kina! "Jamen tusind tak" siger jeg sarkastisk, og svinger håret tilbage. "Tror du at det er så nemt nu, hvor flere milliarder mennesker, tror at du er kærester med Jungkook fra BTS?" spørg han irriteret. 

Han har jo ret! Hvad skal jeg sige til hele skolen, når de begynder at spørge mig?! eller hvad skal jeg sige til Seo Gyeom og Jin-a?! Jin-a flipper jo ud når hun finder ud af det! Hun er født, opvokset og pære koreaner jo, hun ved sgu da alt om de...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Han har jo ret! Hvad skal jeg sige til hele skolen, når de begynder at spørge mig?! eller hvad skal jeg sige til Seo Gyeom og Jin-a?! Jin-a flipper jo ud når hun finder ud af det! Hun er født, opvokset og pære koreaner jo, hun ved sgu da alt om de der kpop grupper, og alt det shit. Veeeeeent lige lidt. KENDER HAN SÅ OGSÅ G-DRAGON?! 

"Oppa kookie?" jeg kravler ned på gulvet, og sætter mig på knæ foran ham. "Nam Young, hvad laver du?" spørg han, og rykker sig lidt længere tilbage. "Vil du ikke nok hjælpe mig?". Jeg laver de sødeste øjne jeg kan, og vil forsøge at spørge ham med den sødeste stemme.  Han kigger underligt på mig, og holder sig opgivende på hovedet. "Åh gud, hvad fuck har jeg rodet mig ud i!" "Plzzzz" beder jeg.

Too young- BTS JungkookWhere stories live. Discover now